معاون خدمات شهری شهردار زنجان ضمن عذرخواهی توضیحاتی را در خصوص گلایه و انتقاد شهروندان زنجانی در خصوص شکسته شدن سنگ قبر اموات در مزار پایین زنجان ارائه کرد.

موضوع شکسته شدن سنگ قبرهای مزار پایین زنجان چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین؛ چند روز پیش به دلیل عبور و مرور برخی ماشین آلات پیمانکار در مزار پایین زنجان، برخی سنگ قبرهای این آرامستان شکسته است و همین موضوع سبب گلایه و ناراحتی شهروندان زنجانی شده است.

غلامحسن احمدی معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به انتشار برخی عکس‌ها در فضای مجازی درباره شکستن سنگ قبر اموات در مزار پایین گفت: از سال گذشته پیمانکار در حال همسطح سازی مزار پایین است و همین موضوع سبب شکسته شدن سنگ برخی از قبور شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان یافتن عملیات همسطح سازی همه قبور شکسته شده توسط پیمانکار اصلاح می‌شود، گفت: از شهروندان درخواست دارم که بابت شکسته شدن سنگ قبرهای اموات نگرانی نداشته باشند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته غیرهمسطح بودن مزار پایین سبب مصدومیت شهروندان و اتفاقات ناگوار برای آن‌ها در برخی از نقاط می‌شد، اضافه کرد: به همین خاطر نسبت به همسطح مزار اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه همسطح سازی قبور هم در مزار پایین و هم مزار بالا انجام خواهد شد، افزود: البته این عملیات از مزار پایین شروع شده و پس از اتمام کار، همسطح سازی در مزار بالا هم آغاز خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ مشخصی از بودجه شهرداری برای همسطح سازی قبور اختصاص یافته بود، اضافه کرد: با توجه به ناتمام ماندن همسطح سازی امسال ادامه آن در حال انجام است که طی روزهای آینده به پایان می‌رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.