در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی واشنگتن علیه ایران دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا برای اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران جایزه تعیین کرده است.

جایزه آمریکا برای دریافت اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران

به گزارش قدس آنلاین، پس از آن که برخی کشورهای اروپایی در ماه‌های گذشته خواستار اقدامات قهری علیه سپاه پاسداران ایران بوده و حتی تلاش کردند نام آن را در فهرست اتحادیه اروپا از سازمان‌های تروریستی قرار دهند، اکنون دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه خود دست به اقدام جدیدی برای آسیب زدن به سپاه زده است.

دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.

پاداش برای عدالت اطلاعیه مربوط به این جایزه را به‌طور همزمان در وب سایت و صفحه رسمی خود در توئیتر منتشر کرده و در آن خواستار دریافت اطلاعات پیرامون شبکه مالی سپاه پاسدران به منظور قطع کردن منابع مالی این نهاد ایرانی شده است.

پاداش برای عدالت در ادامه اطلاعیه خود با طرح ادعاهای بی‌اساس درباره فعالیت‌های سپاه پاسداران ایران و نیروی سپاه قدس در داخل و خارج از کشور مدعی شده است که هدف از این کار متوقف کردن تروریست‌ها است.

این دفتر وابسته به وزارت خارجه آمریکا تاکید دارد که رسالت برنامه «پاداش برای عدالت» تولید اطلاعات سودمند برای محافظت از مردم آمریکا و تقویت امنیت ملی ایالات متحده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.