«فیلم جنگ‌ جهانی سوم» از امروز، ۲۷ فروردین در سینماهای مشهد اکران می‌شود.

آغاز اکران فیلم «جنگ جهانی سوم» در سینماهای مشهد

به گزارش قدس خراسان، فیلم «جنگ جهانی سوم» که از امروز در سینماهای مشهد اکران می‌شود، فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی و نویسندگی آرین وزیردفتری، هومن سیدی و آزاد جعفریان است و از بازیگران آن می‌توان به محسن تنابنده، مهسا حجاز، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی، مرتضی خانجانی و حاتم مشمولی اشاره کرد.

این فیلم با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته شده و نخستین‌ مرتبه‌ای است که یک پلتفرم پخش آنلاین دست به ساخت یک پروژه سینمایی می‌زند. همچنین این اثر دومین همکاری سیدی و نماوا پس از سریال نمایش خانگی قورباغه محسوب می‌شود.

«جنگ جهانی سوم» برای نخستین بار در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده شد و دو جایزه در بخش افق، از جمله بهترین فیلم برای هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده را به ارمغان آورد. این فیلم در ۱۹ سپتامبر به عنوان نماینده رسمی سینمای ایران برای حضور در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار از سوی کمیتهٔ انتخاب معرفی شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شکیب یک کارگر روزمزد میانسالِ بی‌خانمان است که همسر و پسرش را سال‌های پیش در یک زلزله از دست داده و تاکنون با این امر کنار نیامده است. او در طی چند سال گذشته، با یک زن ناشنوای جوان به نام لادن رابطه برقرار کرده‌است. محل ساخت‌وسازی که او امروز در آن کار می‌کند، صحنهٔ فیلمی دربارهٔ جنایات آدولف هیتلر در طول جنگ جهانی دوم است و شکیب به دلیل شباهت عجیبش به هیتلر به عنوان جایگزین بازیگر قبلی انتخاب می‌شود و خانهٔ بزرگی به او داده می‌شود و لادن با متوجه شدن این موضوع از او برای حل مشکلی کمک می‌خواهد و... .

علاقه‌مندان به تماشای فیلم جنگ جهانی سوم‌ می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، صندلی خود را در سینمای موردنظر برای تماشای آن رزرو کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.