وزیر امور خارجه سوریه پیام رئیس جمهور این کشور را به همتای الجزایری خود تسلیم کرد. رئیس جمهور الجزایر هم تأکید کرد که این کشور تحت هیچ شرایطی، سوریه را رها نخواهد کرد.

الجزایر: تحت هیچ شرایطی، سوریه را رها نخواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، فیصل مقداد شامگاه امروز یکشنبه به دیدار عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر رفت و پیام بشار اسد رئیس جمهور سوریه را تسلیم وی کرد.

روزنامه الوطن سوریه گزارش داد، المقداد پس از این دیدار گفت که سوریه همچنان در کنار ملت الجزایر باقی خواهد ماند؛ همان گونه الجزایر از سوریه دفاع و حمایت کرد.

وزیر خارجه سوریه ادامه داد: ما در کشور یک میلیون شهید، درسهایی در مبارزه می‌آموزیم و هیچ کس نمی‌تواند تفاوتی بین دو کشور قائل شود. همان طور که الجزایر از ما دفاع کرد، سوریه هم از این کشور دفاع کرد.
 
وی همچنین گفت که الجزایر و سوریه درخصوص فلسطین با هم اشتراک نظر دارند. تبون هم تأکید کرد که الجزایر تحت هیچ شرایطی، سوریه را رها نخواهد کرد.

وزیر خارجه سوریه روز گذشته در یک سفر رسمی به الجزایر رفت. این سفر، سه روز به طول خواهد انجامید و در ادامه، سفرهای وی به کشورهای عربی از جمله تونس و عراق است.

المقداد در بدو ورود به الجزایر گفت: روابط سوریه و الجزایر مستحکم است. سران الجزایر هم مطابق معمول از سوریه حمایت می‌کنند. رایزنی با الجزایر هم هیچ گاه قطع نشده است و ما نیازمند توسعه روابط با هم هستیم.

پایان پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.