مقام مسئول کشتیرانی با بیان این‌که نگاه ما به تجارت با روس‌ها راهبردی است، گفت: محدودیتی برای توسعه صادرات از کریدور شمال-جنوب به روسیه وجود ندارد.

توسعه صادرات به روسیه از کریدور شمال-جنوب محدودیتی ندارد

به گزارش قدس آنلاین مدرس‌خیابانی با بیان این‌که کشتیرانی به عنوان متولی کریدور شمال-جنوب اقدامات راهبردی را برای توسعه تجارت از طریق این کریدور انجام داده است، اظهار کرد: حجم مراودات تجاری از کریدور شمال-جنوب نسبت به سال گذشته و آغاز برنامه احیا این کریدور افزایش یافته است.

وی با اشاره به این‌که تجهیز و نوسازی بندر سالیانکا روسیه نقطه عطف توسعه کریدور شمال- جنوب است،‌ ادامه داد: کشتیرانی با نگاه و برنامه راهبردی در راستای توسعه روابط تاریخی تجاری ایران و روسیه گام برمی‌دارد. بازار بزرگ این کشور زمینه بالقوه و مناسبی را برای فعالیت تولیدکنندگان و تجار ایرانی در خود دارد و ما آماده‌ایم این زمینه را بیش از پیش بالفعل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازار روسیه، بازاری رقابتی است ابراز امیدواریم فعالان اقتصادی کشور فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و تجارت با روسیه را تعمیق بخشند.

مدرس‌خیابانی یادآور شد: کشتیرانی به عنوان مجموعه‌ای لجستیکی در رابطه با صادرات به روسیه محدودیتی ندارد و با توجه به امکانات حمل و نقل دریایی در دریای خزر و همچنین در بخش ریلی و جاده‌ای قادر است در این زمینه نیز فعالیت گسترده‌ای داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.