شهید بزرگوار سعید مریدی تازه ترین شهید مدافع امنیت هرمزگان بنابر اعلام سازمان انتقال خون ایران از اهدا کنندگان فعال خون بوده است.

ابعاد جدیدی از زندگی شهید مدافع امنیت/ شهید سعید مریدی اهداکننده فعال خون بود

به گزارش قدس آنلاین، تعبیر زیبایی از شهید قاسم سلیمانی وجود دارد که می گوید: تا شهید نباشی شهید نمی شوی و این را در میان شهدایی که این روزها در کوچه ها و معابرمان نام آنها را می شنویم، صدق می کند.

شهید سعید مریدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان که هفته گذشته در درگیری با اشرار مسلح قاچاقچی در منطقه رودخانه این شهرستان آسمانی شد، به روایت سازمان انتقال خون ایران از اهداکنندگان فعال خون نیز بوده است.

ابعاد جدیدی از زندگی شهید مدافع امنیت/ شهید سعید مریدی اهداکننده فعال خون بود

اهدا کنندگان خون انسانهای شریفی هستند که نسبت به مشکلات جامعه احساس مسولیت می‌کنند. بیهوده نیست که نامداران بزرگ وشهدای گرانقدر عضو خانواده اهدا کنندگان خون هستند وشهید سرهنگ سعید مریدی نیز عضوی از همین خانواده بود که اهدای خون را تا مرز شهادت ادامه داد.

شهید امنیت از اهدا کنندگان مستمر خون بود و هنوز آخرین خونی که اهدا کرده گرمی بخش زندگی بیماران است که خبر شهادتش مردمان هرمزگان را غمگین ساخت.

این شهید بزرگوار برای آخرین بار در نیمه های اسفند ۱۴۰۱ اهدای خون کرد و در شمار اهداکنندگان فعال بود که همیشه نجات جان همنوعانش را وظیفه خویش می‌دانست و در پایان با مشق ایثار وعشق به همنوعان، خون و تمام وجود خود را در راه نجات و امنیت جامعه تقدیم حضرت حق کرد.

اهالی رودان نیز با شناخت از مجاهدت های فراوان وی در راه امنیت و آسایش مردم، وداعی شکوهمند با او کردند.

از شهید سعید مریدی ۳ فرزند و نام نیک به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.