۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 865096

بن می، مدافع برنتفورد، از تاکتیک عجیبی که ارلینگ هالند در زمین بازی به کار می‌گیرد پرده برداشت.

تاکتیک عجیب هالند لو رفت

به گزارش قدس آنلاین، هالند تابستان گذشته از بروسیا دورتموند راهی منچسترسیتی شد و تنها در طول ۲۸ بازی توانست ۳۲ گل به ثمر برساند.

او به این ترتیب توانست با رکورد بیشترین تعداد گل زده در لیگ برتر برابر شود و حالا امیدوار است که بتواند به تیمش در ادامه کورس قهرمانی کمک کند و تجربه کسب اولین جامش را با سیتی به دست آورد. 

این مهاجم نروژی به تاکتیک‌های فوق العاده گلزنی خود در زمین معروف شده و حالا می‌از تاکتیک دیگری که او در این زمینه به کار گرفته و از دید سایرین پنهان مانده توجه می‌کند. 

این مدافع برنتفورد در گفتگو با اسکای اسپورت در این زمینه اظهار داشت: «او بازیکنی قدرتمند است و ما برخورد دلنشین و جالبی با هم در زمین داشتیم. نیشگون‌های هر از گاهی بین این بازیکن و من در زمین هم رخ داد که شاید غیرمنتظره بود.»

او در پاسخ به این سوال جیمی کاراگر که آیا هالند بیشتر اقدام به این کار می‌کرد یا خودش گفت: «صادقانه باید بگویم که بیشتر او بود که این کار را انجام می‌داد. اما این موضوع برای من اهمیتی نداشت و شاید کمی هم از این رفتارش خوشم آمد.»

تاکتیک عجیب هالند لو رفت


می‌با اشاره به تلاش برای متوقف کردن این بازیکن اضافه کرد: «مشخصا ما هم تلاش می‌کردیم به شکل فیزیکی مانع او شویم و از بدن خودمان در محوطه جریمه استفاده کردیم تا اجازه ندهیم او به پست و جایگاهی که دوست داشت در زمین قرار بگیرد برسد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.