رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: نیکوکاران شهرستانهای خراسان رضوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۶۹ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان استان اهدا کرده اند.

کمک ۶۹ میلیارد ریالی نیکوکاران خراسان رضوی برای آزادی زندانیان

به گزارش قدس خراسان، جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: در مجموع ۲۷ برنامه گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی برنامه ریزی شد که علاوه بر ۶۹ میلیارد ریال مذکور، نیکوکاران شهرستانی پرداخت ۱۵ میلیارد ریال کمک دیگر طی ماه های بعد را به ستاد دیه استان تعهد داده اند.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی بیان کرد: امروز برنامه گلریزان بزرگ صنف طلا و جواهر مشهد به میزبانی هتل سی نور در این شهر برگزار می شود، سال گذشته اعضای این اتحادیه صنفی ۳۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند.

وی بیان کرد: هیآت مذهبی مشهد نیز فردا، چهارشنبه در گود زورخانه زندان مرکزی مشهد برنامه گلریزان خود را برگزار می کنند، همچنین دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در قالب پویش نذر رهایی در برنامه آزادی زندانیان نیازمند مشارکت می کنند.

غفاریان طوسی گفت: در حال حاضر ۶۲۳ زندانی با بدهی مالی، نیازمند و واجد شرایط در استان چشم انتظار کمک خیران در جشن های گلریزان ماه مبارک رمضان هستند که ۲۵ نفر از آنان زن هستند.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی افزود: مبلغ بدهی هر یک از این زندانیان و محکومین مالی به طور متوسط یک میلیارد ریال است.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند می توانند با شماره‌ تلفن ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ تماس بگیرند.

غفاریان طوسی گفت: خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمکهای خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.