۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 865299

مدافع گرجستانی قرمزها آمار قابل توجهی مقابل استقلال دارد.

ادعای جالب یک ستاره خبرساز شد

به گزارش قدس آنلاین گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس عملکرد فوق العاده ای در این فصل داشته و بهترین گلزن تیمش هم به حساب می آید. گولسیانی که سال هاست در فوتبال ایران بازی می کند، همواره مقابل استقلال موفق بوده و به هیچ تیمی به اندازه استقلال گل نزده است. او که در تابستان راهی پرسپولیس شد، در بازی رفت مقابل استقلال هم ستاره زمین بود و در جریان تساوی دو بر دو این دو تیم موفق شد هر دو گل پرسپولیس را به ثمر برساند و آمار گلزنی اش مقابل استقلال را بهتر کند.

چند روز دیگر دربی برگشت که بسیار مهم است و حکم مرگ و زندگی را برای دو تیم دارد، به میزبانی پرسپولیس برگزار می شود. یحیی گل محمدی هم با توجه به سابقه خوب گولسیانی مقابل آبی ها امیدوار است تا مدافع گرجستانی تیمش باز هم بدرخشد و به برتری پرسپولیس مقابل رقیب سنتی کمک کند. نکته جالب در خصوص گولسیانی این است که او چندی قبل در گفت و گویی ادعای جالبی را هرچند به حالت شوخی مطرح کرد.

وقتی از او در مورد گلزنی هایش به استقلال در این سال ها پرسیده شد، پاسخ جالبی داد. مدافع بلند قامت پرسپولیس در جواب این سوال گفت: من همیشه مقابل استقلال خوب کار کردم و گل های مهمی به این تیم زدم. شاید اصلا پرسپولیس من را به همین خاطر جذب کرده تا بتوانم در دربی به استقلال گل بزنم. 

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.