رییس پلیس راه خراسان رضوی از افزایش حجم ترددها در جاده های استان خبر داد و گفت: سرعت غیر مجاز و نبستن کمربند ایمنی باعث و بانی بیشترین تصادفات فوتی و جرحی است و برخورد جدی و قاطعی خواهیم داشت.

ترافیک جاده های خراسان رضوی پرحجم می‌شود/  ۲ کشته و ۸ مجروح طی شبانه روز گذشته 

سرهنگ حسین میش مست در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: از  دیروز بعدازظهر که مدارس و ادارات آموزش و پرورش تعطیل حجم سفرها و ترددها در مسیرهای اصلی افزایش یافت و پیش بینی می‌شود از ظهر امروز که سایر ادارات هم به مدت سه روز تعطیل می‌شوند این شیب افزایشی بیشتر شود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه شنبه با اعلام عید فطر قطعا بیشترین تردد را در محورهای خراسان رضوی خواهیم داشت، از پیش بینی تمهیدات ترافیکی خبر داد و گفت: از حداکثر توان کلیه پاسگاههای پلیس راه در مسیرهای اصلی استفاده میشود؛ همچنین از ظرفیت راهداری و خودروهای فرمانداری هم به شکل گشت‌های نامحسوس در این مسیرها کمک میگیریم.

وی دو تخلف حادثه ساز سرعت غیر مجاز و نبستن کمربند ایمنی را باعث و بانی بیشترین تصادفات فوتی و جرحی برشمرد و افزود: قطعا برخورد با این دو تخلف بسیار قاطع و جدی خواهد بود.

میش مست ادامه داد: با توجه به گرمی هوا و تعطیلات پیش رو، در روزهای شنبه و یکشنبه غیر از مسیرهای اصلی، حتما شاهد افزایش تردد در مسیرهای تفرجگاهی هم خواهیم بود که برای کنترل ترافیک در این مسیرها علاوه بر توان پلیس، از کمک دهیاران هم استفاده میشود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر(ساعت ۱۱:۰۰ پیش از ظهر پنجشنبه) غیر از مسیر مشهد چناران که ترافیک پرحجمی دارد، وضعیت تردد در سایر مسیرها روان و عادی است.

وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۶ فقره جرحی با هشت مجروح و ۱۰ فقره تصادف خسارتی در محورهای استان گزارش شده است.

گفتنی است؛ صبح امروز نیز واژگونی یک دستگاه کامیونت ایسوزو در جاده سبزوار- نیشابور یک کشته برجای گذاشت. این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۴۳ جاده سبزوار - نیشابور رخ داد که امدادگران هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

طبق گزارش هلال احمر سبزوار، در این رخداد یک نفر بر اثر جراحات وارده جان باخت.

خبرنگار: معصومه مومنیان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.