فرمانده انتظامی البرز از وقوع یک فقره سرقت نافرجام طلا فروشی در شهرستان کرج خبر داد و گفت: سارق از طریق اسیدپاشی بر روی متصدی طلا فروشی قصد سرقت از این واحد صنفی را داشت. 

سرقت نافرجام طلافروشی در کرج/ اسیدپاشی سارق بر روی متصدی طلافروشی

به گزارش قدس آنلاین،  سردار "حمید هداوند" اظهار کرد: بعداز ظهر روز ۲۸ فروردین خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت نافرجام از طلا فروشی در منطقه رجایی شهر کرج به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله کارآگاهان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که سارق یک شخص ۷۰ ساله بوده که ضمن اقدام به اسید پاشی به سمت صاحب یک طلافروشی قصد سرقت از این واحد صنفی را داشته که با فعال سازی سیستم های امنیتی طلافروشی متهم در داخل مغازه محبوس شده و متعاقب آن توسط عوامل کلانتری ۱۵ رجایی شهر دستگیر شده است.

هداوند اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز اصناف به سیستم های امنیتی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش و ارتقاء امنیت واحدهای صنفی داشته باشد.

دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت سند نمره کار در نظرآباد

سرقت نافرجام طلافروشی در کرج/ اسیدپاشی سارق بر روی متصدی طلافروشی

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری سارق موتورسیکلتی خبر داد که با همکاری همدستانش، موتورسیکلت های سرقتی را با سند نمره به سایر افراد می فروختند.

سرهنگ فرج اله اسدالهی افزود: ماموران پلیس آگاهی با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک که جهت بررسی بیشتر متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از بازدید از موتورسیکلت متوجه شدند، ارکان موتورسیکلت بصورت حرفه ای دستکاری شده و مدارک فروشنده جعلی است، افزود: بدون فوت وقت راکب موتورسیکلت دستگیر و برای بررسی های تخصصی به همراه موتورسیکلت به پلیس آگاهی منتقل شد.

اسداللهی خاطرنشان کرد: با بررسی کارشناسان و بهره گیری از تجهیزات پلیسی، ارکان اصلی موتورسیکلت ظاهر و پس از استعلام از سامانه فراجا مشخص شد موتورسیکلت دارای ثبت سابقه سرقت می باشد.

وی گفت: با روشن شدن وضعیت موتورسیکلت مسروقه، متهم در اظهاراتش اذعان داشته که موتورسیکلت را چند روز پیش از شخصی در شهرستان ملارد به مبلغ بسیار اندکی خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی نظرآباد یادآورشد: با هماهنگی های قضائی کارآگاهان موفق شدند در عملیات دیگری متهم ردیف دوم پرونده را به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در غرب تهران شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان پس از سرقت موتورسیکلت ها با تغییر ارکان ، حک ارکان جدید و جعل مدارک، وسایل نقلیه سرقتی را از طریق اپلیکیشن های دیوار و شیپور با قیمت پایین تر به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این خصوص گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و فروش ۳۵۰ دستگاه موتور سیکلت از این طریق ، متهمان با دستور قضائی برای ادامه تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.