رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ترافیکی ویژه عید سعید فطر در محدوده مصلای بزرگ امام علی علیه السلام و گلزار شهدای شهر کرمان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در کرمان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز ۳۱ فروردین ماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ کرمان و متعاقب آن عزیمت بسیاری از نمازگزاران به گلزار شهدا جهت زیارت اهل قبور، پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به پوشش رفت و آمد این محدوده‌ها اقدام خواهد کرد.

وی افزود: براساس هماهنگی به عمل آمده پارکینگ و فضاهای داخلی و همچنین خیابان‌های اطراف مصلی برای برگزاری نماز در نظر گرفته شده و هیچگونه وسیله نقلیه‌ای به جز خودروهای دارای مجوز و برچسب ویژه از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این محدوده اجازه تردد و توقف نخواهند داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمان بیان کرد: بر این اساس از تقاطع شهید عباسپور - مفتح به سمت جنوب، از سه راه ورزش - بلوار جانبازان به سمت شرق،  از ابتدای بلوار جانبازان به سمت غرب، از سه راه تامین اجتماعی - کارگر به سمت شمال و غرب، از میدان بسیج به سمت شمال و از سه راه ارتش به سمت شرق اعمال محدودیت خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورت ضرورت، علاوه بر محدودیت‌های فوق، محدودیت رفت و آمد از سه راه جانبازان - شهید رجایی به سمت شرق، از تقاطع مهدیه -کارگر به سمت غرب، از تقاطع مفتح به سمت جنوب نیز اجرا خواهد شد.

خوشوقت گفت: نمازگزاران می‌توانند به جز محدوده خیابان های ذکر شده، وسایل نقلیه خود را در سایر معابر مجاور محدوده مصلی پارک نمایند که در این راستا محوطه هشت مدرسه واقع در محدوده مراسم نیز برای راحتی نمازگزاران و پارک خودروها در نظر گرفته شده که علاوه بر انضباط ترافیکی در حوزه پیشگیری از جرائمی مانند سرقت نیز موثر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان کرمان بیان کرد: دبستان پسرانه شاهد واقع در خیابان پاسداران، خیابان شهید رضوانی نژاد، دبیرستان دخترانه فاطمیه واقع در خیابان پاسداران جنب اداره آموزش و پرورش ناحیه دو،  هنرستان دخترانه مدرس واقع در خیابان پاسداران جنب اداره آموزش و پرورش ناحیه دو، مدرسه راهنمایی دخترانه فرزانگان واقع خیابان شهید رجایی، مدرسه راهنمایی دخترانه فرهیختگان واقع در خیابان ارتش، جنب کمیته امداد امام خمینی (ره)، دبیرستان دخترانه توحید واقع در بلوار جانباز، خیابان ورزش، هنرستان پسرانه کار و دانش شهداء واقع در بلوار جانباز کوچه شماره ۴،  دبیرستان دوره دوم فرزانگان واقع در چهارراه شهید رجائی - جنب تربیت معلم نیز جزء مکان های در نظر گرفته شده برای پارک خودروهای نمازگزاران است.

وی ادامه داد: موتورسیکلت سواران نیز می توانند وسیله نقلیه خود را در ضلع شمالی پارک شورا، پارکینگ روبری حسینه ثارالله، پارک کنند.

سرهنگ خوشوقت گفت: محل پارک اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی نیز در بلوار شهید عباسپور از میدان عاشورا به سمت شمال و از تقاطع مفتح به سمت جنوب و بلوار جانبازان خواهد بود و وسایل نقلیه امدادی نیز در حاشیه شمال شرقی میدان عاشورا در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.