۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 865878

رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس خبر داد.

ترافیک سنگین در چالوس و هراز

به گزارش قدس آنلاین سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی کشور از جمله چالوس و هراز بسیار سنگین است.

 وی با بیان اینکه محور چالوس از نیمه شب گذشته به سمت شمال یک طرفه شده است از رانندگانی که قصد تردد در محورهای چالوس و هراز را دارند درخواست کرد که از مسیر فیروزکوه و سوادکوه تردد کرده و مدت زمان سفر را بیشتر در نظر بگیرند.

 رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: تردد در آزادراه قزوین _ رشت در محدوده منجیل و رودبار نیمه سنگین و در فیروزکوه تردد پرحجم و روان مسافران را شاهد هستیم.

وی با بیان این مطلب که حرکت در شانه خاکی راه ممنوع بوده و پلیس راه بدون اغماض با متخلفان برخورد کرده و توقیف ساعتی خودرو ها را اعمال می‌کند به رانندگان توصیه کرد که با توجه به حجم بالای سفر در محورهای شمالی از عجله و شتاب پرهیز کرده و مدت زمان سفر خود را خیلی بیشتر در نظر گرفته و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند.

 سردار مومنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان بوده و بارش گزارش نشده است.

وی در پاسخ به دیگر پرسش در این خصوص که جاده چالوس تا چه زمانی یکطرفه خواهد بود گفت: تا تخلیه  بار ترافیکی و عادی شدن وضعیت تردد، محدودیت اعمال شده در جاده چالوس ادامه خواهد شد.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.