۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 866275

یک پیشکسوت استقلال معتقد است که برخی از بازیکنان قدیمی این تیم مصاحبه‌های جالبی انجام نمی‌دهند.

قربانی: بعضی پیشکسوت‌ها بهتر است سکوت کنند!

به گزارش قدس آنلاین، پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال درباره شکست آبی پوشان در داربی پایتخت اظهار کرد: در نیمه اول بازی از لحاظ فنی دو تیم برنامه‌ای نداشتند و در نیمه دوم هم پرسپولیس از اشتباه خط دفاع استقلال استفاده کرد و توانست ۳ امتیاز را به‌دست بیاورد. البته این را هم بگویم که استقلال مثل تیم همیشگی‌اش نبود.

وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند آبی پوشان دچار غرور شده بودند ادامه داد: این‌ها همه حرف است. من زمانی بازیکن استقلال بوده‌ام و افتخار هم می کنم. زمانی سکوت کردن و حرف نزدن بیشتر به تیم کمک می کند تا اینکه از هر فرصتی استفاده کنم و مصاحبه‌های سطح پایین انجام بدهم.

قربانی افزود: یکسری مصاحبه‌های سطح پایین از برخی پیشکسوت در این چند روز دیدم که واقعا ناراحت شدم. بعضی از پیشکسوت‌ها مصاحبه کرده و گفته‌اند که بازیکنان استقلال مغرور شده اند. به این آقایان باید بگویم نمی خواهد شما مصاحبه کنید. دیگری گفته بود جام را با اسنپ به استقلال بدهید. این چه طرز حرف زدن است؟ فرهنگ استقلال خیلی غنی‌تر از این است. شاید بازیکنان استقلال این مصاحبه‌ها را بخوانند و قطعا تاثیر خودش را روی تیم می گذارد.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: یک پیشکسوت دیگر گفته بود پرسپولیس سر بازی نیاید؛ باید بگویم دوران این مصاحبه ها به پایان رسیده است. بیشتر دنبال مسائلی باشید که به فوتبال ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه با این شکست استقلال از کورس قهرمانی افتاد بیان کرد: کار سخت شد ولی باز هم نباید امیدمان را از دست بدهیم. استقلال تیم شایسته‌ای است و امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که به سود این تیم باشد. حیف شد که استقلال از کورس عقب افتاد زیرا تیمی بود که از فوتبال بازی کردنش لذت می‌بردیم و در کل باید بگویم استقلال، بد موقعی باخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.