فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و کشف ۱۲ عدد انواع سلاح غیر مجاز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال تا کنون دراین شهرستان خبر داد.

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بندرلنگه/ کشف ۱۲ سلاح غیرمجاز و دستگیری ۵۷ سارق

به گزارش قدس آنلاین، محمد امین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه امروز اظهار کرد: طرح اقتداری برخورد با سارقان، افراد مالخر و دیگر مخلان نظم و امنیت در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی در ادامه افزود: در از دستاورد های اجرای این طرح دستگیری ۵۷ سارق و کشف۳۲ مورد اموال مالباختگان کشف ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، کشف قریب به ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر، توقیف ۵۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف بوده است. 

وی تصریح کرد: در رابطه با معتادان متجاهر با هماهنگی و تعامل خوب با دستگاه قضائی، طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و خطرناک را در تمامی نقاط سطح شهرستان به ویژه در حاشیه شهر داشته ایم که در این رابطه از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵۲ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی در ادامه به نقش آگاه سازی و ارائه آموزش های همگانی در پیشگیری از وقوع سرقت اشاره کرد و گفت: لازم است در راستای چگونگی جلوگیری و پیشگیری از وقوع سرقت های وسایل خانه، خودرو، گوشی همراه و ... آموزش های لازم به شهروندان ارائه شود چراکه پیشگیری همواره بهتر است. 

سرهنگ نوروزی در پایان مبارزه و پیشگیری از وقوع سرقت، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم، ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان  را از اولویت های  آن پلیس دانست.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.