فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۷۱ متهم به سرقت، مالخری و خرده فروشی مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این کلانشهر دستگیر شدند.

دستگیری ۷۱ متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاک‌سازی مناطق آلوده، دستگیری سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر ظرف ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این طرح ماموران پس از شناسایی محل اختفای سارقان سابقه دار طی چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۴۳ متهم به سرقت و ۱۶ متهم به مالخری توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۷۲ فقره انواع سرقت وسایل خانه، مغازه، تلفن همراه، خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

نگهبان افزود: همچنین در این طرح ۱۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۶ کیلو و ۳۱۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه آلات و ادوات استعمال و توزین مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مسمومیت جوان ۲۱ ساله به دلیل بلع مواد مخدر

وی در ادامه اظهار کرد: جوانی ۲۱ ساله به علت مسمویت شدید ناشی از بلع موادمخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ گزارش شد.

نگهبان افزود: با حضور ماموران کلانتری شهید فیاض بخش در بیمارستان و در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی ۲۱ ساله که اهل یکی از استان های جنوب شرق کشور است قصد انتقال موادمخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشته که به علت بازشدن بسته های موادمخدر دچار مسمویت شدید شده است.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۵۰ بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۶۵۰ گرم از معده اش خارج شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.