فرماندار گناباد گفت: از مجموع افزون بر ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر که تاکنون در این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند هشت هزار و ۲۵۶ نفر واجد شرایط هستند.

ثبت نام بیش از ۱۱ هزار نفر گنابادی در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش قدس خراسان، رضا نصیری روز سه شنبه در نشست شورای مسکن شهرستان گناباد اظهار کرد: از مجموع افراد واجد شرایط نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۶ هزار و ۲۰۱ نفر در شهر گناباد، هزار و ۲۴۱ نفر در شهر کاخک، ۶۹۳ نفر در بیدخت و ۱۲۱ نفر در شهر روشناوند این شهرستان سکونت دارند.

فرماندار گناباد ادامه داد: برای ۲ هزار و ۷۵۱ نفر از متقاضیان دارای شرایط نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد زمین و یا واحد مسکونی مورد نظر احداث و یا تامین شده است.

وی مهمترین راه برون رفت مشکلات تحقق شعار سال و رشد و جهش تولید را تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: مسکن از نیازهای مهم افراد است و با رفع کمبودهای این بخش شاهد توسعه و رونق در سایر بخشها نیز خواهیم بود.

نصیری ضمن تاکید بر لزوم اقدامات جهادی و خستگی ناپذیر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم افزود: تامین زمین تنها ۲۰ درصد این طرح را شامل می شود و ۸۰ درصد دیگر ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی است و باید از همه توان برای سرعت بخشی در اجرای این طرح بهره گرفت.

سعید خواجه رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم در این نشست اظهار کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی شهرداریها نباید هیچ گونه مبالغی بابت تغییر کاربری و ورود به محدوده از متقاضیان احداث این واحدهای مسکونی دریافت کنند ولی شهرداری گناباد این مبالغ را دریافت می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.