تجمعات «سلام فرمانده» برای اولین‌بار در سال ۱۴۰۲ با حضور ابوذر روحی خواننده مشهور این سرود، چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، ساعت 20، در ورودی شهر ملاثانی خوزستان برگزار می‌شود.

اولین تجمع سلام فرمانده 2 در سال جاری فردا در خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، تجمعات «سلام فرمانده» در سال ۱۴۰۲ با حضور ابوذر روحی خواننده مشهور این سرود، ساعت 20 چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه، در پارک سردار دل‌ها واقع در ورودی شهر ملاثانی خوزستان برگزار می‌شود.

سرود سلام فرمانده ۲ در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در آستانه نیمه شعبان رونمایی شد. اسفندماه سال ۱۴۰۰ نیز نسخه نخست این سرود رونمایی شد که در طول سال ۱۴۰۱ تجمعات بسیاری با عنوان «سلام فرمانده» و با رویکرد یاد امام زمان (عج) در کشور برگزار شد. نسخه‌های بین‌المللی این سرود نیز در کشورهای مختلف جهان و به زبان‌های مختلف طراحی منتشر شد.

در سال ۱۴۰۲ براساس اعلام سرپرستان جبهه ماح «ملت امام حسین (ع)» قرار است تا ماه محرم تجمعات سلام فرمانده در نقاط مختلف کشور برگزار شود. در اردیبهشت پس از خوزستان بنا است تجمعاتی در شهرهای گتوند، ملاثانی، آغاجاری، رفسنجان، ساری، نور، شیراز، اصفهان و محلات ادامه یابد. این تجمعات در شهرهای دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است که به مرور و در ماه‌های آینده برگزار می‌شوند. سلام فرمانده  به قدری دیده و شنیده شد که شاید کم‌تر کسی را بتوان در این سرزمین پهناور دید که این سرود به گوشش نرسیده باشد و افراد بسیاری هم هستند که در حال و هوای خود آن را زمزمه می‌کنند.

ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) درخصوص علت این ماجرا می‌گوید: «سلام فرمانده» یک کار دلی و معجزه‌ای از طرف آقا امام زمان (عج) بوده است. لطف امام حاضر چنان اثری بر کار ما گذاشته که امروز همه ایران سلام‌های بزرگ مردان کوچک را واگویه می‌کنند. این سرود دارای ابیاتی در خور نیازهای روز نوجوانان در عصر جهاد تبیین است و در آن درباره امام زمان (عج)، انتظار و دلتنگی صحبت می‌شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.