رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برخورد هولناک ۲خودرو با عابر پیاده در بزرگراه شهید میرزایی عابر پیاده را به کام مرگ کشاند.

برخورد هولناک ۲خودرو در مشهد جان عابر پیاده را گرفت

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ عباس عابدینی اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد چهارشنبه در پی اعلام خبری مبنی تصادف فوتی در بزرگراه شهید میرزایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه در حد فاصل پل فجر - پل نوغان اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور مشهد افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل مشخص شد مردی ۴۶ ساله در حال عبور از عرض بزرگراه بوده که یک دستگاه سواری پراید با سرعت زیاد با وی برخورد و پس از پرت شدن عابر به وسط بزرگراه مجدداً یک دستگاه خودرو پراید دیگر با وی برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه عابر پیاده در مسیر انتقال به بیمارستان توسط نیروهای اورژانس به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند؛ کارشناس مربوطه علت حادثه را ۵۰ درصد ناشی از سرعت بالا و عدم توجه راننده پراید به جلو و ۵۰ درصد عابر پیاده به علت عدم استفاده از پل عابر پیاده که در همان محدوده بوده اعلام کرده است.

عابدینی با ابراز تأسف از این سانحه هولناک گفت: وجود پل‌های عابر پیاده در خیابان‌ها اطمینان خاطری هم برای عابران و هم برای رانندگان به وجود می‌آورد اما با وجود این مساله، شاهد عدم استقبال مردم از این معابر امن عبور و مرور هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.