بشار اسد در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: تبدیل عمق روابط سیاسی سوریه و ایران به وضعیتی مشابه در روابط اقتصادی یک موضوع ضروری است.

تعمیق روابط اقتصادی و تجاری ایران و سوریه در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور سوریه که امروز چهارشنبه میزبان مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ایران و هیئت همراه وی در دمشق بود، چشم انداز جدید همکاری‌های اقتصادی بین سوریه و ایران و چگونگی استفاده از فرصت های موجود برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.

بشار اسد در این دیدار گفت که تبدیل عمق روابط سیاسی سوریه و ایران به وضعیتی مشابه در روابط اقتصادی یک موضوع ضروری است و دولت‌های دو کشور باید برای تقویت آن و افزایش رشد آن به کار روی آن ادامه دهند.

مهرداد بذرپاش نیز در این دیدار پیام رئیس جمهور ایران مبنی بر حمایت از روابط دوجانبه اقتصادی تهران و دمشق و همچنین تأکید وی مبنی بر اینکه ایران تمام تلاش خود را برای ارتقای آن به نفع و منافع دو ملت انجام خواهد داد، منتقل کرد.

بذرپاش همچنین به مجموعه‌ای از سرفصل‌های اقتصادی اشاره کرد که کمیته‌های تخصصی سوری-ایرانی در مرحله بعدی به ویژه در حوزه سرمایه گذاری، انرژی و برق روی آن کار خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.