کتاب «قول می‌دهم» توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و راهی بازار نشر شد.

تازه ترین کتاب علی باباجانی در بازار کتاب/حرف‌های کودکانه با خدا

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «قول می‌دهم، حرف‌های کودکانه با خدا» نوشته علی باباجانی به تازگی با تصویرگری گلنار ثروتیان توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب با زبان ساده و صمیمی شامل نجواهای کودکانه و قول‌هایی است که کودکان در برخورد با وقایع مختلف زندگی به خود، خانواده و به خدا می‌دهند و به کودک کمک کند تا در زندگی روز مره ارتباط صمیمانه‌ای با خداوند برقرار کند و ارزش زندگی را در یابد.

کودک در این اثر با خوانش داستان‌های کوچک روز معلم، شوت محکم، دیر، نمره‌ی من، خوش‌بین، حسود و کارنامه با نحوه شکرگذاری از خدا بابت نعمت‌های خوب همچون معلم خوب، کنترل خشم، راستگویی آشنا می‌شود و برای رسیدن به رفتارهای پسندیده همچون بهتر درس خواندن، دوری کردن از حسادت و رهایی از بدبینی تلاش می‌کند و به خدا قول می‌دهد.

این اثر از مجموعه مجموعه ۷ جلدی «نیایش های کودکانه» از انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) است که کتاب‌های «دلم یک جور است»، «برای دوستم»، «خدایا خوشحالم»، «قبل از آفتاب»، «او خیلی مهربان است» و «پری کوچولو» از دیگر کتاب‌های این مجموعه با درونمایه‌های دینی است که جنبه‌هایی از نیایش کودکانه را دربر می‌گیرد.

این کتاب در قطع رحلی و شمارگان دو هزار نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.