۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 867484

مونیخی‌ها که فصل ناموفقی را پشت سر می‌گذارند، تابستان در شرق آسیا اردو و بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

تور تابستانی بایرن مونیخ در ژاپن

به گزارش قدس آنلاین، غول ژرمن از ۱۶ تا ۲۰ جولای را در شهر کوچک تگرنزی در ایالت باواریا خواهد گذراند. از ۲۴ جولای تا ۳ آگوست نیز در «تور تابستانی آئودی» شرکت می‌کند که در شرق دور برگزار خواهد شد. بایرن در این سفر در ۳ مسابقه دوستانه شرکت می‌کند که ۲ تای اول در توکیو، پایتخت ژاپن، خواهد بود. یکی از این ۲ دیدار برابر کاوازاکی فرونتاله است و حریف مسابقه دوم بعدا اعلام خواهد شد. کشور دومی که مقصد بایرن است و مسابقه دوستانه سوم در آن انجام می‌شود، هنوز اعلام نشده است.

اولیور کان، مدیرعامل باشگاه درباره اردوی پیش فصل گفت: «اف سی بایرن همیشه از ریشه‌هایش در باواریا و مونیخ آگاه است، و این بخشی از سنت باشگاه است که همیشه برای فصل جدید در تگرنزی آماده شویم.»

کان که گفته می‌شود قبل از پایان فصل برکنار خواهد شد و جایش را به چهره‌ای جدید خواهد داد، ادامه داد: «در عین حال می‌خواهیم به هوادارانمان در سراسر دنیا این فرصت را بدهیم که همیشه بتوانند از نزدیک بازیکنان را ببینند. امسال مشتاق حضور در تور تابستانی آئودی در آسیا هستیم.»

آندریاس یونگ، رییس بخش بازاریابی باشگاه نیز گفت: «اف سی بایرن پایگاه هواداری بزرگی در آسیا دارد که به طور مرتب در حال رشد است. می‌خواهیم این روحیه فوق‌العاده را در منطقه همچنان داشته باشیم.»

بایرن مونیخ در حالی به اردو خواهد رفت که با در نظر گرفتن استانداردهای باشگاه، فصل تلخی را تجربه کرده است و با حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان، فقط بوندس لیگا برایش مانده که اگر دورتموند نلغزد، آن را هم از دست خواهد داد.

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.