رئیس پلیس فتا کردستان گفت: ۲۰۰ تارنمای مجرم و هنجارشکن در فضای مجازی استان شناسایی و متناسب با نوع جرم، با گردانندکان برخورد شد.

۲۰۰ تارنمای مجرم در فضای مجازی کردستان شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی دانش‌پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج از تشدید اقدامات پلیس فتا در مبارزه با رفتارهای خلاف‌ قانون و هنجارشکنانه با اجرای طرح ویژه در فضای مجازی کردستان خبر داد و اظهار کرد: در رصد شبانه‌روزی پلیس فتا استان تارنماهایی مختلف با محتواهای مجرمانه مانند ترویج مصادیقی اعم از تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن و پیکرتراشی در فضای مجازی کردستان شناسایی شد.

وی افزود: پس از مشخص کردن هویت ادمین این تارنماها بر حسب نوع و کیفیت جرائم ارتکابی، اقدام قضایی و پلیسی متناسب شامل تذکر، احضار، حذف و مسدودسازی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتا کردستان با بیان اینکه برخورد پلیس فتا با هنجار شکنان اخلاقی در فضای مجازی جدی و قاطعانه است، ادامه داد: پلیس فتا استان با همکاری سازمان‌های مرتبط و حمایت‌های قانونی دستگاه قضایی، اهتمام ویژه‌ای برای مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و فعالیت‌های مجرمانه در حوزه کانال‌ها و صفحات صیغه‌یابی، دوست‌یابی، مدلینگ و اخاذی در فضای مجازی کردستان را در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ دانش پور گفت: در طرح ذکر شده فعالیت‌ صفحات تبلیغاتی صنفی شامل فروشگاه‌های مجازی، تورهای گردشگری، مزون‌ها، باشگاه‌ها و آتلیه‌های مدلینگ توسط پلیس فتا رصد می شود و مورد پایش مستمر قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس فتا کردستان ضمن حمایت از هر گونه فعالیت و کسب و کار مجاز در فضای مجازی از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی در این بستر، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارشات مردمی و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ پلیس فتا برای رسیدگی سریع‌تر در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.