مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از دو برابر شدن ثبت نام در موسسات قرآنی بعد از پخش برنامه محفل و برگزاری نمایشگاه قرآن خبر داد.

ثبت‌نام در موسسات قرآنی پس از برنامه «محفل» دو برابر شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد انجم شعاع امروز شنبه نهم اردیبهشت در نشست نقد و بررسی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: برنامه‌های محفل و نمایشگاه قرآن توانسته مخاطبان مضاعفی را جذب کند. همکارانم در موسسات قرآنی استان ها اعلام کردند در فاصله بعد از ماه مبارک رمضان تا کنون به نسبت همین روزها در سال گذشته حداقل دو برابر شده است.

وی با اشاره به حضور نداشتن موسسه جامعة القرآن در نمایشگاه امسال گفت: موسساتی مانند بیت الاحزان و برخی موسسات در وسط شبستان مصلی حاضر بودند و یا عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی توانستند برای ماه های آینده جذب مورد نیاز را داشته باشند.

ثبت‌نام در موسسات قرآنی پس از برنامه «محفل» دو برابر شد

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از دو سال کرونایی در ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۱ همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت حضوری و مجازی در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و به مدت دو هفته میزبان علاقه مندان به قرآن کریم و عترت اهل بیت (ع) بود.

این نمایشگاه به گفته علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۴۰ هزار متر مربع و در ۴۵ بخش با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» برگزار شد و بیش از ۸۰ نوآوری و خلاقیت با همکاری نهادها و موسسات ارائه شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه از استقبال موسسات قرآنی سخن گفت که باعث افزایش بخش‌های این نمایشگاه شده بود. به گفته معاف رئیس این نمایشگاه، تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رئیس جمهوری، معرفی خادمان نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، پویش ستاره های زمین برای ترویج جلسات خانگی قرآن، مشاوره های قرآن بنیان، برپایی ۲۰ وبینار در سطح بین المللی، برگزاری همایش موسسات قرآنی و رونمایی از مرکز ملی ترجمه قرآن از مهمترین برنامه های این نمایشگاه بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسین ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من از برنامه محفل خوشم می آید