۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 867911

بعد خودسوزی جنجالی و ناموفق یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی که هفته پیش روی داد، منابع رسانه‌ای عبری زبان از خودکشی ۳ نظامی اسرائیلی تنها طی یک ماه اخیر خبر دادند.

سلام نظامی سربازان صهیونیست به عزرائیل!

بعد خودسوزی جنجالی و ناموفق یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی که هفته پیش روی داد، منابع رسانه‌ای عبری زبان از خودکشی ۳ نظامی اسرائیلی تنها طی یک ماه اخیر خبر دادند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، یک نظامی زن صهیونیست، پنجشنبه پیش و یک نظامی مرد در اوایل هفته گذشته به دلایلی نامعلوم اقدام به خودکشی کرده‌اند. پیش از آن‌ها، در ماه جاری میلادی، یک نظامی مرد دیگر، این‌چنین به زندگی خود خاتمه داده است. این در حالی است که دوشنبه هفته پیش اقدام به خودسوزی یک نظامی بازنشسته صهیونیست مقابل یکی از دفاتر ارتش که در اعتراض به تصمیمات این نهاد صورت گرفت سر و صدای زیادی بر پا کرد.

افزایش چشمگیر آمار خودکشی در میان سربازان اسرائیلی و شیوع اختلال روانی در میان آن‌ها، نگرانی تل‌آویو را برانگیخته است. به همین دلیل «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستوراتی را برای این منظور صادر کرده است. ارتش اسرائیل با اعمال سانسور گسترده، اغلب از انتشار اخبار مربوط به خودکشی نظامیان خود در هنگام خدمت خودداری می‌کند. با این وجود طبق اعلام روزنامه «یدیعوت آحارانوت» در سال ۲۰۲۲، ۱۴ نظامی اسرائیلی، اقدام به خودکشی کرده‌اند و این تعداد طی پنج سال پیش، بی‌سابقه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.