نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید سلیمانی درد مردم را داشت و معنویت، ایستادگی و ایمان را در جامعه انقلابی و جبهه مقاومت نهادینه کرد، گفت: شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت را هر روز زنده‌تر می‌کند.

حاجی صادقی: شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت را هر روز زنده‌تر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به همراه سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در حاشیه این آیین با بیان اینکه کرمان امروز به یک قطب و زیارتگاه تبدیل شده است، اظهار داشت: شهید سلیمانی تنها در زمان حیات خود به اسلام خدمت کرد که شهادت این سردار بزرگ جهان اسلام هم مانند حیات ایشان بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به اینکه به یاد دارم که هر وقت یکی از دوستان حاج قاسم به شهادت می‌رسید، ایشان خیلی بی‌تابی می‌کرد، گفت: دو شهادت برای حاج قاسم خیلی سنگین بود که یکی از آنها شهادت حاج احمد کاظمی یار دیرین حاج قاسم و دیگری شهادت شهید تهرانی‌مقدم بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در تشییع جنازه شهید تهرانی مقدم به یکی از دوستان گفتم که مراقب باشید حاج قاسم جان ندهد و در آن زمان نمی‌دانستیم که خداوند برای حاج قاسم شهادتی ویژه و ممتاز در نظر گرفته است؛ شهادتی مانند ارباباش امام حسین(ع) که اسلام را زنده کرد، شهادت حاج قاسم هم اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت را زنده کرده و هر روز زنده‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه باید به مردم به واسطه جوانانی که شهید سلیمانی آنها را تربیت کرده تبریک گفت، افزود: مهمترین هدف و بهانه‌ای که برای سفر به کرمان داریم زیارت مرقد مطهر شهید ‌سلیمانی و زیارت بچه‌های حاج قاسم است که بچه‌های حاج قاسم همه نیروهای انقلابی، پاسداران، رزمندگان و بسیجیان لشکر ثارالله هستند که هم درخشش‌های آنها را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و هم در دوران مقاومت در بچه‌های کرمان یک برجستگی خاصی وجود داشت.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه در دوران مقاومت تنها رزمندگانی از همه کشور ما نبودند که همه کشورها بودند و حاج قاسم همه کشورها را آورده بود، گفت: از جمله این رزمندگان می‌توان به فاطمیون و زینبیون اشاره کرد که هنوز هم هستند و جزو باقیات صالحاتی هستند که از حاج قاسم به جای مانده است.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم در اقتدار افزایی جبهه انقلاب، بیان کرد: مهمترین عنصر قدرت و قوت جبهه انقلاب، موشک‌های ما نیست، هر چند به دستور قرآن و بنا به آیه "و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه" همه تجهیزات و امکانات را داریم، اما تکیه حاج قاسم به قدرت ایمانش بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عمل، رفتار و مردمداری شهید سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم باور داشت که خدا و مردم مقابل هم نیستند و بهترین راه تقرب به خداوند خدمت به مردم است، حاج قاسم درد مردم را داشت و ما فقط بخش‌هایی از آن را فهمیدیم و شهید سلیمانی با این کار معنویت، ایستادگی، ایمان و إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا را در جامعه انقلابی و جبهه مقاومت نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله این شخصیت برجسته در زمان حیات شهید سلیمانی به من گفته بود که "من افتخار می‌کنم که فرمانده‌ام حاج قاسم است"، ادامه داد: یک شب مهمان ابومهدی المهندس بودم و همان شب بارها به من گفت که من افتخار می‌کنم که سرباز حاج قاسم هستم.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه حاج قاسم سرباز ولایت بود و خداوند محبتش را در دل همه قرار داد و خداوند خیلی‌ها را سرباز او کرد، افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم همان‌طور که شهید سلیمانی توصیه کرد، بتوانیم خودمان را برای شهادت آماده کنیم که خداوند ما را بپذیرد.

وی بیان کرد: شهادت نعمتی است بی‌بدیل که خداوند به بندگان ممتاز خود عنایت می‌کند و باید ‌این قابلیت را پیدا کنیم که خداوند این هدیه را به ما بدهد و خوشا به حال حاج قاسم که بهترین آن را گرفت.

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.