۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 868555

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری عاملان تیراندازی به یک نمایشگاه اتومبیل در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی در ورامین

به گزارش قدس آنلاین، جعفر شمس بیرانوند ظهر دوشنبه ۱۱ اردیبشهت ماه در تشریح این خبر خاطرنشان کرد: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی مقابل نمایشگاه اتومبیل و اصابت تیر به درب نمایشگاه و خودروی پارک شده در محل، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد دو نفر توسط یکدستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با حضور در مقابل نمایشگاه اقدام به تیراندازی به سمت آنجا کرده و متواری شده‌اند.

بیرانوند تصریح کرد: ماموران با شناسایی متهمان، ضمن هماهنگی قضائی هر دو نفر را در خارج از شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۱۲ عدد فشنگ و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

وی با بیان اینکه این متهمان پس از دستگیری به بزه ارتکابی اعتراف کردند، یاد آور شد: هر دو نفر پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان سخنان خود گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.