معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: آیین تشییع «حمیدرضا الداغی»، شهید آمر به معروف و ناهی از منکر، فردا سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در زادگاهش سبزوار از مسجد تاریخی جامع به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

پیکر شهید «حمیدرضا الداغی» فردا در سبزوار تشییع می‌شود

به گزارش قدس خراسان، محمدعلی یاوری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و فراهم کردن شرایط، این شهرستان برای برگزاری باشکوه آیین تشییع پیکر مطهر جان‌باخته عرصه غیرت و حمیت، شهید حمیدرضا الداغی مهیا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار بیان کرد: خیل زیادی از دوستداران و ارادتمندان این شهید، که دلباخته حرکت غیرتمندانه و با ارزش وی شده اند، از شهرهای مختلف استان خراسان رضوی و دیگر استانها راهی سبزوار هستند تا در آیین وداع با این شهید والامقام و تشییع پیکر وی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: برخی از مسوولان کشوری و استانی نیز با حضور در سبزوار در این مراسم معنوی شرکت خواهند کرد.

یاوری افزود: علاوه بر آماده سازی چند ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از تشییع کنندگان شهید در مسیر حرکت، ۲ نقطه کانونی شامل امامزاده شعیب(ع) و جایگاه نماز جمعه نیز برای اسکان و پذیرایی از مهمانانی که از دیگر مناطق کشور در این مراسم حضور یافته اند، در نظر گرفته شده است

۴۰ خبرنگار آیین تشییع شهید الداغی را پوشش می دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: ۴۰ خبرنگار و عکاس خبری حماسه حضور مردم در مراسم تشییع شهید الداغی را در سبزوار پوشش می دهند، ضمن اینکه این مراسم به طور زنده از شبکه های اول، خبر و سیمای استانی خراسان رضوی پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر ۹ ساله به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.