ستاره 35 ساله آرژانتینی در روزی که بازیکنان پاری سن ژرمن به تمرین پرداختند، راهی عربستان سعودی شد تا تعهدات خود را انجام دهد

سفر مسی به عربستان بدون اجازه پاری سن ژرمن بوده است!

به گزارش قدس آنلاین، لیونل مسی که قصدی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن ندارد، یک روز پس از شکست 3-1 تیمش مقابل لوریان به عربستان سعودی سفر کرد.

سفر لیونل مسی به عربستان در راستای قرارداد او با وزارت گردش‌گری این کشور بوده است و تا این‌جای کار همه چیز عادی به نظر می‌رسد اما اکیپ گزارش داده این سفر بدون اجازه کریستوف گالتیه و لوییس کامپوس، سرمربی و مدیر ورزشی پی‌اس‌جی انجام شده است. 

قرار بود بازیکنان پاری سن ژرمن در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مرخصی داشته باشند اما به دنبال ششمین شکست فصل پاریسی‌ها در لیگ 1 فرانسه، تعطیلی روز دوشنبه لغو شد و بازیکنان این تیم به تمرین پرداختند. لیونل مسی که از پیش قرار خود برای انجام تعهدات قرارداد با وزارت گردش‌گری عربستان سعودی را تعیین کرده بود، در روزی که سایر بازیکنان پاریس تمرین کردند، سفرش را انجام داد.

مسی پیش از این سفر از لوییس کامپوس و کریستوف گالتیه اجازه‌ای نگرفت چون مجبور بود سفر به عربستان را فقط در همین تاریخ انجام دهد. به تعویق افتادن این سفر به دنبال فرا رسیدن فصل گرمای شدید در عربستان سعودی برای مسی ممکن نبود. غیبت بی‌اجازه این ستاره آرژانتینی در تمرینات باعث بروز بحثی طولانی در رختکن پاری سن ژرمن شده و برخی از این بازیکنان از این اقدام مسی شوکه شده‌اند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.