رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.

حمله سایبری به سایت دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری برای چندین‌باره به پایگاه‌های اینترنتی مراکز مهم و حیاتی این رژیم خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، گروه هکری «آنانیموس سودان» در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان، پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که در این حمله سایبری، سایت دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شده است.

چند روز قبل نیز روزنامه عبری زبان یدیعوت احارونوت اعلام کرده بود که گروه هکری موسوم به «آنانیموس سودان» سایت شرکت برق رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده و از دسترس خارج کرده است. این رسانه همچنین از حمله هکرها به سایت فرودگاه بن گورین خبر دادند و اینکه تلاش برای بازگرداندن اوضاع در جریان است.

این روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که حملات سایبری طی ماه آوریل جاری افزایش یافته است. طی ماه‌های گذشته چندین حمله سایبری سیستم بانکی، بهداشتی، فرودگاه بن گوریون و چند مرکز دیگر در اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

چند هفته گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که چندین وب‌سایت متعلق به این رژیم در عرض دو روز آخر هفته گذشته و همزمان با روز جهانی قدس، مورد بیش از ۶۰ حمله سایبری قرار گرفته و برخی از حملات منجر به توقیف پایگاه‌های اطلاعاتی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.