در محکومیت شهادت اسیر خضر عدنان در اثر اعتصاب غذایی که به مدت ۸۶ روز به طول انجامید، امروز سه شنبه استان‌های فلسطین شاهد اعتصاب سراسری و عزای عمومی بودند.

عزای عمومی و اعتصاب سراسری در فلسطین برای محکومیت شهادت اسیر «عدنان»

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از سایت شبکه الجزیره، گروه‌های ملی و اسلامی در محکومیت ترور خضر عدنان در زندان عوفر، در کرانه باختری، بیت المقدس و نوار غزه اعتصاب سراسری برگزار کردند و دولت اشغالگر را مسؤول کامل این جنایت دانستند.

چندین استان برای همبستگی با روح شهید خضر عدنان که ۸۷ روز در اعتصاب غذا به سر برد و در پی آن به شهادت رسید عزای عمومی و اعتصاب همه جانبه اعلام کردند.

گروه‌های فلسطینی در بیت لحم، الخلیل، رام الله، نابلس، طولکرم و قدس جهت عزاداری برای شهید عدنان اعلام اعتصاب همه جانبه کردند.

فراخوان‌هایی برای تجمع خشم در میدان المهد در ساعت ۱۱:۳۰ صبح وجود دارد.

سازمان امور اسرا اعلام کرد که کارکنان حقوقی در اعتراض به شهادت خضر عدنان، کار خود را امروز در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی متوقف کردند.

اتحادیه عمومی معلمان نیز اعتصاب همه جانبه را اعلام کرد و شورای صنفی دانشجویی دانشگاه بیت لحم از تعلیق ساعات کاری امروز خبر داد.

شورای کانون وکلای دادگستری هم تصمیم گرفت که کلیه فعالیت امروز خود را در تمامی دادگاه‌های مدنی، نظامی، اداری، حل و فصل، دادسراهای کشوری و لشکری ​​متوقف کند و از همکاران زن و مرد خود خواست برای در اعتراضات سراسری علیه ترور خاموش شهید خضر عدنان شرکت کنند.

سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز از شهادت اسیر خضر عدنان پس از ۸۶ روز اعتصاب غذای متوالی خبر داد.

اسیر عدنان از ۸۶ روز پیش در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود دست به اعتصاب غذا زده بود و با وجود وخامت شدید حالش دادگاه رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی وی نبود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.