جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تکالیف پاسداران بیش از پیش است، گفت: دشمنان به دنبال پروژه کشته سازی در فتنه اخیر بودند اما بصیرت مردم انقلابی فتنه دشمن را با شکست روبرو کرد.

سردار فدوی: دشمنان به دنبال پروژه کشته سازی در فتنه اخیر بودند /  بصیرت مردم، دشمن را با شکست روبرو کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از استادان و مربیان سپاه که امروز(سه شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم، اظهار داشت: خداوند متعال قائده های قرآنی را معرفی کرده و از آن دستاوردهای انقلاب اسلامی بدست می‌آید.

فدوی با بیان اینکه نتیجه را خداوند متعال رقم می زند، افزود: ما در این 44 سال به تکالیف مان عمل کردیم و اقتدارمان به همین خاطر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مستکبرین عالم را به زانو درآورده است، تاکید کرد: توان بندگان خدا از تکالیفی که بر عهده آن ها مشخص شده بیشتر است.

فدوی یادآور شد: اولین وظیفه ما این است که تکلیف مان را بدانیم و عزم خود را جزم کرده و حتما تکلیف خود را انجام دهیم؛ نتایج را خداوند متعال رقم می زند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما اگر تکالیف مان را به درستی انجام دهیم خداوند نمی گذارد بن بستی بوجود بیاید؛ روزی از جایی به ما می رسد که حتی تصور نمی کردیم‌.

فدوی با بیان اینکه باید استطاعت مان را هر روز بالاتر ببریم، افزود: ما باید مراقبت کنیم تا هر جایی هستیم تکالیف مان را به درستی انجام دهیم و خیال مان راحت باشید که پیروزی مسلم با انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر جا به تکالیف مان عمل نکردیم با گرفتاری مواجه شدیم، تصریح کرد: متاسفانه در تکالیف مان در حوزه اقتصاد عمل نکردیم و در این حوزه دچار مشکل هستیم.

فدوی افزود: قویترین قانون جمهوری اسلامی قانون بانکداری بدون ربا است؛ اگر به قوانین اقتصاد اسلامی در قرآن عمل شده بود در حوزه اقتصادی دچار مشکلات نبودیم.

وی به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اشتباه محاسباتی داشتند و نمی دانستند توان انقلاب اسلامی بیش از تصور آنهاست.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تکالیف پاسداران بیش از پیش است، ادامه داد: دشمنان به دنبال پروژه کشته سازی در فتنه اخیر بودند اما بصیرت مردم انقلابی فتنه دشمن را با شکست روبرو کرد.

وی به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ما باید به پاسداری از انقلاب اسلامی مسلط باشیم و تکالیف مان را به درستی انجام دهیم؛ همه باور داشته باشیم و با همه توان در میدان حضور داشته باشیم.

فدوی با تاکید بر اینکه باید باورهای مان را تقویت کنیم، یادآور شد: همه مفاتیح‌الجنان برای ایجاد باور و تقویت آن است و مجموعه عقیدتی در سپاه نقش مهمی در تقویت و تحکیم باورها دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.