معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای پانزدهمین مرحله اجرای طرح قرار دوازدهم، ۳۰۳۸ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

۳۰۳۸ بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام جمال ایزدی در مراسم پانزدهمین مرحله قرار دوازدهم که بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد (ع) مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری اظهار کرد: فلسفه طرح قرار دوازدهم این است که ما همیشه در طول روز و هفته و ماه محبت عملی خود را نسبت به آقا امام زمان (عج) داشته باشیم و اولاً به یاد حضرت باشیم و ثانیاً با فکر، اعضا و جوارح و یا مال، قدمی برای حضرت برداریم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در طرح قرار دوازدهم هر کس با هر توان می‌تواند قدمی برای امام زمان بردارد و از طریق مال، علم و … خدمت دهد و از مصادیق قرار دوازدهم تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است که هر ماه تهیه و روز دوازدهم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این ۳۰۳۸ بسته معیشتی در شهرستان‌های بردسکن، تربت حیدریه، درگز، قوچان، طرقبه، گناباد، ناحیه ۱،۲ و ۳ مشهد و نیشابور تهیه شده است، گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها ۱۸ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال است.

ایزدی تصریح کرد: ۳۱۳ بسته معیشتی در مشهد نیز با برنامه ریزی و میزبانی هیأت امنای آستان غیاث الدین محمد و با مشارکت خدمات مرکز حوزه علمیه خراسان تهیه و توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.