فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک نفر از این عاملان شهادت شهید شهرکی وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم است.

یک نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی وابسته به گروهک جیش الظلم است

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی ترور ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان دستگیری عاملان اصلی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت، که نهایتاً امروز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم‌های تخصصی پلیس، ۳ نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسر با وفایش شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مأموران غیور پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ‌های به دست آمده توانستند در یک عملیات ضربتی و سریع ۳ نفر از عوامل ترور را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک نفر از این عاملان وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم بوده و در مخفیگاه این تروریست‌های کوردل تعداد ۲ قبضه سلاح کلانش و یک قبضه کلاکوف و به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

سردار جلیلیان افزود: شهید شهرکی از کارآگاهان خبره انتظامی در سطح کشور بود و ۲ دهه از بهترین دوران عمر خویش را وقف خدمت به مردم استان کرد و نیمی از عمر خدمتی در شهرستان سراوان حضور تأثیر گذار و فعالی داشت.

وی در ادامه افزود: با توجه به نوع مأموریت و تخصص ایشان که در کشف جرایم عهده دار بودند، ضربات مهلکی به کانون‌های جرم و شبکه‌ها و سرشبکه های سازمان یافته مجرمان زده بودند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: معاندان و تروریست‌های کوردل برنتابیدند و به جان او و خانواده اش سو قصد کرده و در سحرگاهی که ایشان فرزندان برومندش را روانه مدارس می‌کرد مورد ترور ناجوانمردانه قرار گرفت و خودش و همسر بزرگوارش که در تمام مراحل زندگی و خدمتی هم پا و همراه ایشان بود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.