الهام حسینی، ملی پوش وزنه برداری ایران به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا انتخاب شد.

خانم وزنه بردار ایرانی عضو جدید کمیسیون وزنه برداری آسیا

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا 2023 در کره جنوبی طی روزهای آینده با حضور نمایندگان ایران برگزار می شود، امروز سه کرسی برای وزنه برداری ایران در کنفدراسیون آسیا به ثبت رسید. 
در پایان نشست کمیته‌های کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا که صبح امروز در شهر جینجوی کره جنوبی برگزار شد، سیده الهام حسینی که یکی از نامزدهای معرفی شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری ایران بود، به عضویت کمیسیون ورزشکاران کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا درآمد. دیگر اعضای این کمیسیون از کشورهای چین تایپه، عراق و نپال هستند و ورزشکار عربستان هم به عنوان رییس برگزیده شد.

امروز همچنین رضا پورعالی، به عنوان عضو کمیسیون رسانه‌ کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا معرفی شد و حسین مقامی نیز به عضویت کمیسیون توسعه این کنفدراسیون درآمد.
پیشتر در جریان انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا سجاد انوشیروانی به عنوان عضو هیات اجرایی انتخاب شده بود و بهداد سلیمی، کوروش باقری و دکتر امین نوروزی نیز به ترتیب عضو کمیته فنی، کمیته تحقیقات و مربیان و کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا شده بودند. به این ترتیب تعداد ایرانی‌ها در  پست‌ها و کرسی‌های مختلف کنفدراسیون آسیا اعم از هیات اجرایی، کمیته‌ها و کمیسیون‌ها، در کمتر از چند ماه به عدد ۷ رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.