۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 869224

باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی خود از دولت کمک خواسته است.

استقلالی‌ها دوباره دست به دامن دولت شدند

به گزارش  قدس آنلاین، چند هفته پیش با تلاش های صورت گرفته از سوی حجت کریمی و موافقت وزیر ورزش و توصیه های وی به عنوان یکی وزرای کابینه به رئیس بانک شهر، 2.5 میلیون یورو وام از سوی این بانک در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت و این باشگاه موفق شد، بدهی های خارجی را پرداخت کند. اکنون هم باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم از دولت کمک خواسته است.

 ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال می گوید؛ به خاطر تبلیغ برند شرکت همراه اول روی پیراهن در بازی های این فصل 160 میلیارد تومان از همراه اول طلب کار است. علی فتح الله زاده پیش از این خیلی تلاش کرد، با وصول این پول بدهی های خارجی را پرداخت کند اما با وجود برگزاری جلسات متعدد با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت موفق به وصول آن نشد و در نتیجه استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. از آنجایی که همراه اول یک شرکت دولتی به حساب می آید، حجت کریمی تلاش می کند تا با دیدار با مقامات دولتی این طلب را به سود باشگاه استقلال وصول کند.

میزان دریافتی برخی از بازیکنان تیم استقلال در فصل جاری کمتر از 50 درصد است و این در حالی است که تنها سه هفته به پایان بازی های این فصل لیگ برتر باقی مانده است. با این حال استقلال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی است. حجت کریمی روز گذشته ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال اعلام کرد تلاش می کند در فرصت باقی مانده بدهی های داخلی را همانند بدهی های خارجی تسویه حساب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.