نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فرهنگ اسلامی و ارزش‌های والای دهه کرامت در جامعه نهادینه و ترویج و برگزاری برنامه‌های این دهه با وجهه مردمی همراه شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان : برنامه‌های دهه کرامت وجهه مردمی داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های دهه کرامت در جمع مدیران ادارات استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیش‌رو اظهار داشت: ۱۰ روز اول ماه ذیقعده فاصله میان ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا(ع) به عنوان هفته کرامت نامگذاری شده است. 

وی از حضرت فاطمه معصومه و امام رضا(ع) به آموزگاران تقوا، احسان و کرامت برای تمام ادوار تاریخ نام برد و گفت: ضرورت دارد در این ایام سیره و روش اخلاقی و رفتار زندگی این بزرگان در جامعه ترویج شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه کرامت به معنای بزرگواری و تکریم است و امام رضا(ع) به اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه‌ای داشته است، تصریح کرد: در راستای الگوگیری از راه و منش آن امام بزرگوار فرهنگ صدقات و دستگیری کردن از مردم پررنگ شود.

وی افزود: در دهه کرامت از بندگان خدایی که با تنگنای اقتصادی و مشکلات مالی مواجهند، دستگیری شود.

پورذهبی با اشاره به شخصیت والای امام رضا(ع) و دوران خاصی که وی در آن زندگی کرده و اتفاقات خاص آن دوران عنوان کرد: دهه کرامت و منش اخلاقی این امام بزرگوار بخوبی به جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری برنامه‌های این دهه از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است، متذکر شد: از کارهای کلیشه ای وتکراری اجتناب شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تاکید کرد: برنامه‌های دهه کرامت باید بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشته و برای مردم سودمند باشد و در محتوای برنامه‌ها ذائقه مردم مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.