فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت هفته سلامت با تأکید بر لزوم آموزش و ایمن‌سازی در برابر بیماری‌های نوپدید و بازپدید عنوان کرد: انتظار است در سال ۱۴۰۲ کنترل و مهار سرطان‌ها،مورد اهتمام جدی مسئولان حوزه سلامت سپاه قرار گیرد.

سرلشکر سلامی: باید در برابر بیماری‌های نوپدید و بازپدید ایمن‌سازی شود

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به فرماندهان و مسئولان حوزه سلامت و آحاد کارکنان سپاه، هفته سلامت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته سلامت فرصتی مغتنم برای بازخوانی تجارب مفید گذشته و ارزیابی وضعیت موجود، برنامه‌ریزی برای آینده متعالی و و توصیه و سفارش به بهتر زیستن، ارتقای کیفیت زندگی و بهره‌وری از آن برای تقویت مؤلفه‌های قدرت، توانایی در میادین رزم و جهاد و مقاومت است تا این توجه ویژه و مستمر به حفظ و ارتقای سلامت کارکنان، سربازان، بسیجیان، وابستگان و خانواده محترم آنان بیانجامد.

شیوه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی تأثیر ژرفی بر حفظ، شکوفایی و ایجاد تعادل در ابعاد سلامت و عمق‌بخشی به مفاهیم اساسی و ارزشی و معنای حیات طیبه دارد. اکنون که با مجاهدت ملت و همت دولت خدمتگزار، در سایه تلاش و فداکاری کارکنان حوزه سلامت کشوری، نیروهای مسلح و به‌ویژه بسیج و سپاه، بیماری منحوس کرونا در کشور عزیزمان کنترل و مهار شده است، مجدانه بر ضرورت دیده‌بانی سلامت و اولویت پیشگیری بر درمان و همچنین آموزش و ایمن‌سازی ممکن در برابر بیماری‌های نوپدید و بازپدید تأکید می‌شود.

انتظار است در سال ۱۴۰۲ کنترل و مهار چهار بیماری غیر واگیر شامل سرطان‌ها، دیابت، فشار خون، قلبی و عروقی و ارتقای وضعیت سلامت دهان و دندان و همچنین رسیدن به توده بدنی مطلوب (BMI) و پیشگیری و کاهش آسیب‌های عمدی همواره مورد اهتمام جدی مسئولان حوزه سلامت سپاه و فرماندهان، آحاد کارکنان قرار گیرد تا بتوانیم ضمن تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، در زمینه سیاست‌های کلی نظام سلامت شاخص‌های مطلوبی را در سطح جامعه و منطقه ارائه کنیم.

لذا بر همه فرماندهان و مدیران فرض است که در هفته سلامت با شعار «سلامت برای همه با رسیدن به توده بدنی مطلوب، با همت جهادی» در مسیر تحقق این شعار گام نهند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.