۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 869554

تیم فوتبال پرسپولیس ۱۸ بازیکن در لیست خود دارد که چنانچه در بازی‌های آینده لیگ برتر و جام‌حذفی کارت‌زرد دریافت کنند دچار محرومیت خواهند شد.

خطر محرومیت ۱۸ پرسپولیسی تا پایان فصل

به گزارش قدس آنلاین، فقط سه‌هفته به پایان فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر باقی‌مانده و جام‌حذفی نیز به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است؛ در این بین تیم فوتبال پرسپولیس مانند رقیب همشهری خود استقلال شانس کسب دو جام قهرمانی و به اصطلاح دبل داخلی را دارد و از همین‌رو دیدارهای آتی برای سرخ‌پوشان پایتخت مانند مرگ و زندگی است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که عملکرد خیلی‌خوبی در زمین دارند و در هفته‌های اخیر توانستند پس از ۱۴ هفته به صدر جدول بازگردند یک ویژگی منفی هم دارند؛ پرسپولیسی‌ها کارت‌های زرد پرشماری دریافت می‌کنند و جزو خشن‌ترین تیم‌های فصل هستند. مسئله‌ای که موجب شده ۱۸ بازیکن در آستانه محرومیت از بازی‌های مهم پیش‌رو قرار بگیرند.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری در لیگ برتر و عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک در جام‌حذفی در آستانه محرومیت قرار دارند.

این درحالی است که تمام بازیکنان چندکارته پرسپولیس جزو مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار قرمزهای پایتخت درون زمین هستند و در برهه فعلی که هر بازی حکم فینال را برای مدعیان قهرمانی دارد، چنانچه این ستاره‌ها کارت‌زرد هم دریافت کنند با محرومیت مواجه خواهند شد و دست یحیی گل‌محمدی را در سه بازی آینده لیگ و احتمالاً دو تقابل جام‌حذفی در حنا خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.