معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: ۹۷۶ پروژه عمرانی در لرستان فعال است و این نشان از تلاش و کوشش شبانه روزی خادمان مردم در استان می باشد.

معاون استاندار: ۹۷۶ پروژه عمرانی در لرستان فعال است

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا دالوند روز پنجشنبه در همایش روز شوراها که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، افزود: پروژه‌های عمرانی در ابتدای دولت سیزدهم تعطیل و یا نیمه تعطیل بود که با تلاش های استاندار لرستان و پیگیری های شبانه روزی فعال شد.
وی اظهار کرد: متاسفانه در برخی شهرهای لرستان عمر مدیریت شهرداری کم است که یک چالش برای شهرها محسوب می‌شود.
معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی باعث افزایش نرخ صدور پروانه ساخت و بیمه کارگران شده که برای صدور یک پروانه ساخت ساختمان ۲۰۰ متری ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
دالوند افزود: برای توانمندسازی شهرداری‌های لرستان از همه ظرفیت‌ها استفاده و برنامه ریزی شده است، الکترونیکی کردن و هوشمندسازی شهرداری ها یکی از کارهای مهمی است که در معاونت عمرانی استانداری لرستان پیگیر آن هستیم.
وی بیان کرد: امنیت و آسایش امروز مرهون جانفشانی شهدا بوده و هست، امروز ملت ایران ثابت کردند که برای این آب و خاک و ناموس جانشان را فدا می کنند.
وی اضافه کرد: شوراها اهمیت ویژه ای دارند، جایگاه شوراها بسیار مهم و یکی از افتخارات نظام شوراهای اسلامی شهر هستند.
معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: همفکری در شوراها به پیشرفت شهر و روستا کمک می کند، حل و فصل مسائل و مشکلات شهر و روستا با همدلی و همراهی ایجاد می شود.
دالوند افزود: شورای اسلامی شهر بروجرد با همفکری و همدلی شهری زیبا و آباد را ترسیم کرده اند که باعث رضایتمندی مردم شده است.
وی اظهار کرد: از دیگر شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان توقع داریم که سرمایه اجتماعی شوراها را افزایش دهند.
وی بیان کرد: تلاش کنیم از مشارکت مردمی در توسعه شهرها بهره ببریم، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه ای می تواند باعث توسعه و آبادانی شهرها شود.
معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: شفافیت در کارها یکی از راههای حفظ جایگاه شوراها در بین مردم باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شورا و شهرداری بروجرد کاری کردند که مردم بروجرد تفکر انقلابی و جهادی را درک کنند.
عباس گودرزی افزود: شورا و شهرداری برای تامین منافع مردم تلاش های بسیاری کرده است و این باعث رضایتمندی مردم شده است.
وی اظهار کرد: هیچ راهی به اندازه مشورت مسیر را هموار نمی کند امروز شورا و شهرداری با همدلی و همفکری بروجرد را آباد خواهند کرد.
وی بیان کرد: امروز مردم بروجرد از شورا و شهرداری رضایت دارند، فرایند عملکرد شورا و شهرداری قابل قبول و باعث رضایتمندی مردم می باشد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: مردم شرکای شورا و شهرداری هستند و اگر از فکر و نظر مردم استفاده شود کارها پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.