دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت: ۶ نفر در ارتباط با نزاع های جمعی در خیابانهای "جانبازان و پارک دانشگاه" این شهرستان دستگیر شدند که پرونده آنان در مراجع قضایی در دست بررسی است.

دستگیری۶ نفر پیرامون نزاع‌ جمعی در گناباد

به گزارش قدس خراسان، مرتضی امیریبا اشاره به سه مورد نزاع همراه با سلاح سرد و چاقو طی یک هفته گذشته در شهرستان گناباد، اظهار کرد: یک مورد از این نزاع‌ها در خیابان جانبازان و یک مورد هم پنج شنبه شب در پارک دانشگاه گناباد و یک نزاع هم در روستای نوده پشنگ از توابع این شهرستان گزارش شده است.

وی بیان کرد: تعدادی از عوامل این نزاع‌ها مشروبات مصرف کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب گناباد بیان کرد: بدنبال وقوع نزاع در پارک دانشگاه ۲ نفر و تعدادی هم در جریان نزاع های روستای نوده پشنگ و خیابان جانبازان زخمی و در بیمارستان بستری شدند.

وی بدون توضیح بیشتر در این زمینه اظهار داشت: تعدادی هم در ارتباط با نزاع روستای نوده پشنگ گناباد بازداشت شدند که پرونده آنان در دست بررسی است.

امیری خاطر نشان کرد: دستگاه قضا با قاطعیت و بدون اغماض با عوامل نزاع و اخلال گران نظم عمومی در این شهرستان برخورد می‌کند.

دادستان گناباد از خانواده ها و والدین خواست که با افزایش نظارت نسبت به رفت و آمد فرزندان خود در کاهش این معضل سهیم باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.