مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: ترافیک در محورهای شمالی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، و آزادراه قم - تهران سنگین است.

ترافیک سنگین در محور چالوس، هراز و فیروزکوه

به گزارش قدس آنلاین، آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور نشان می دهد که تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود ، پل دزدبن ، هزارچم ، سیاه بیشه ، پیچ سرهنگ و حدفاصل آدران تا وینه سنگین است.

تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر(شمال به جنوب) روان است.

ترافیک در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده بایجان ، حدفاصل گزنک تا آب اسک و محدوده پیست آبعلی و ترافیک سنگین در مسیر(رفت و برگشت) محدوده های شاهاندشت و سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده دماوند، محورقدیم و آزادراه پردیس – تهران و محدوده جاجرود دارای ترافیک سنگین است.

تردد در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نشان می دهد که ترافیک در آزادراه تهران – کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک، آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده های پل کردان ، کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی، محور فشم – تهران محدوده های حاجی آباد و رودک و محور برغان – کردان و بالعکس دارای ترافیک سنگین است.

همچنین محور چالوس مسیر (رفت و برکشت)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۹ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۸ تا ۱۷ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته)، به دلیل انجام عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محور غیر شریانی گیلانغرب – سومار مسدود است.

بر اساس این گزارش، محورهای لاسم - ارجمند، سی سخت - پادنا، هشتگرد - طالقان دارای انسداد فصلی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.