بیشتر دقایق بازی فوتبال مس کرمان و تراکتورسازی تبریز با اعتراضات هواداران کرمانی به قضاوت این دیدار گذشت هواداران معتقد بودند داور در صحنه های تعیین کننده ای، عامدانه به سود مهمان سوت زده است.

اعتراض کرمانی‌ها به سوت‌های جنجالی داور بازی فوتبال مس و تراکتور 

به گزارش قدس آنلاین، تماشاگران و بازیکنان مس کرمان معتقد بودند که علی صفایی و تیم داوری امشب پنالتی برای مس کرمان نگرفته و پیش از گل تراکتور نیز مهاجم این تیم مرتکب خطای هند شده و گل این تیم مردود بوده است.

در اواسط نیمه نخست این بازی مهاجم تیم مس کرمان درون محوطه جریمه در حالی صاحب توپ شد که مدافع تراکتور سازی تبریز از پشت سر به او نزدیک می شود اما داور مهاجم مس را به علت تمارض با کارت زرد جریمه کرد. این در حالی بود که کمک داور بازی لحظه پرچم خود را به نشانه خطا بالا برد.

گل دقیقه ۳۶ گوستاو واگنین در شرایطی رقم خورد که توپ به دست باز بازیکن تیم تراکتورسازی برخورد می کند، بازیکن توپ را با دست کنترل و جلو می اندازد اما داور اعتقادی به خطای هند نداشت و این گل را صحیح اعلام کرد.

همچنین در دقیقه ۴۷ نیز توپ ارسالی بازیکنان مس کرمان در درون محوطه جریمه باعث هند شد که داور اعتقاد به خطای هند و پنالتی نداشت و به راحتی از کنار این صحنه هم گذشت تا مهمان همچنان پیش باشد.

همچنین در این بازی هواداران کرمانی خشمگین از عملکرد تیمشان، شعارهایی برعلیه آرمان شهداد نژاد دروازه بان و فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم سر دادند و برخی نیز توهین کردند.

یکی از هواداران گفت: شرکت ملی مس تیم فوتبال کرمان را رها کرده و از تراکتورسازی حمایت می‌کند تا بازیکن ۵۰ میلیارد تومانی بیاورد و نتیجه آن این می شود که کرمان در شهرش شکست بخورد.

یکی دیگر از هواداران مس کرمان می گوید از روی لجبازی و سیاست بازی کار مس کرمان به آنجا رسیده که تیم در حال سقوط است.

محمد کارنما افزود: داوران هم در هر بازی به ضرر مس کرمان سوت می زنند و این نتیجه همشهری بازی های کمیته داوران است، در نهایت هم به تیم مس و مردم کرمان ظلم می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان نیز در نشست خبری پس از این بازی با انتقاد از داوری گفت: تمامی بازی ها از داوری ضربه خوردیم و تنها تیمی هستیم که حتی نیم امتیاز از اشتباهات داوری بهره مند نشدیم.

فرزاد حسین خانی با بیان اینکه امشب مهاجم تراکتورسازی تبریز در صحنه منجر به گل اول بازی، توپ را با دست کنترل و جلوی پایش انداخت، تصریح کرد: چرا اشتباهات داوری همیشه بر علیه ما است؟ در حالی که جبران دریافت گل اول در چنین بازی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: داور در بازی حساس مس کرمان و نفت آبادان نیز پنالتی ما را نمی گیرد اما در صحنه ای که بازیکن مس دست خود را می کشد که به توپ به او برخورد نکند برای حریف اعلام پنالتی کرد و باعث پیروزی رقیب ما شد.

تیم فوتبال مس کرمان امشب در هفته ۲۸ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه سه بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز شکست خورد تا کرمانی ها به رده های خطر نزدیک تر شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.