رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی گفت: مسابقات فوتسال جام شهدای کارگری یادواره سردار شهید عبدالحسین برونسی در مشهد مقدس پایان یافت.

مسابقات فوتسال «جام شهدای کارگری» در مشهد پایان یافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی، حسین پروانه حسینی اظهار کرد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است و ما با همین هدف مسابقات فوتسال جام شهدای کارگری استان را به یاد سردار شهید عبدالحسین برونسی نامگذاری کردیم.

رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی بیان کرد: اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای کارگری یادواره سردار شهید عبدالحسین برونسی در مشهد مقدس با حضور بابائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خانواده معزز شهید برونسی، علی آذری نائب رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران در سالن مجتمع ورزشی اندیشه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که به همت انجمن فوتبال کارگری برگزار شد، ۲۳ تیم در مرحله گروهی به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۶ تیم به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کردند.

پروانه حسینی گفت: در مرحله رده‌بندی تیم فوتسال بسیج شهرداری موفق به شکست تیم فوتسال عالیس شد و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی افزود: در بازی فینال تیم فوتسال آرمان سیر توانست با غلبه بر تیم شهدای امنیت، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: قضاوت این دوره از مسابقات جام شهدای کارگری را داوران باسابقه و باتجربه استان خراسان رضوی و کشور از جمله آقایان فریمانی، دلیر و ... برعهده داشتند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از تیم‌های برتر، دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات و پیشکسوتان ورزشی تقدیر به‌عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.