ساپینتو صراحتا اعلام کرده اگر باشگاه استقلال قادر به پرداخت حقوقش نیست، لااقل حقوق بازیکنان را پرداخت کند تا شاگردانش با روحیه مطلوب در بازی های فینال گونه پایانی لیگ برتر حاضر شوند.

شکایت سازمان لیگ از سرپرست استقلال / آقای کریمی شما پول بازیکنان را بده

روابط عمومی سازمان لیگ به دلیل اظهارات غیرمسئولانه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و بیان تهمت و افترا به سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تبانی با شورای تامین استان البرز و همچنین تهمت و افترا به سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه مدیر مسابقات کارمند افشین پیروانی است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.اینکه حجت کریمی در مقام سرپرست موقت باشگاه استقلال مصاحبه‌هایی علیه سازمان لیگ انجام داده و حتی امضای خود در جلسه شورای تامین را تایید نکرده می‌تواند نشات گرفته از فشار سنگین هواداری در روزهای اخیر است. حجت کریمی در تلاش است تا بارسنگینی که بعد از تصمیم سازمان لیگ مبنی بربرگزاری بازی پرسپولیس و پیکان روی دوشش افتاده را قدری کاهش دهد اما پرواضح است که سرپرست استقلال موفق به انجام این ماموریت نخواهد شد.

اگر به مصاحبه ریکاردو ساپینتو قبل از بازی با صنعت نفت آبادان رجوع کنیم در می‌یابیم که اوضاع در باشگاه استقلال چگونه پیش می‌رود. ساپینتو صراحتا اعلام کرده اگر باشگاه استقلال قادر به پرداخت حقوقش نیست، لااقل حقوق بازیکنان را پرداخت کند تا شاگردانش با روحیه مطلوب در سه بازی فینال گونه پایانی لیگ برتر حاضر شوند.

این اظهارات نشان می‌دهد که سرپرست موقت باشگاه استقلال تا به امروز موفق به انجام ماموریت محوله به خودش در این باشگاه نشده است.

شاید حجت کریمی به پرداخت بدهی استراماچونی ببالد واین طور وانمود کند که موفق شده در دوران مدیریتش برباشگاه استقلال این چالش بزرگ را پشست سربگذارد اما پرواضح است که دریافت وام با دخالت برخی نهادها اصولا به گونه‌ای نیست که بتوان از آن به عنوان یک اقدام آینده نگرانه یاد کرد، ضمن اینکه وام مذکور با دخالت رئیس سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال تعلق گرفته است و بس.

کریمی عملا دراین ایام کاری درجهت کاهش مشکلات مالی بازیکنان انجام نداده و این طور که پیدا است مجموعه استقلال هر روز با مشکلات مالی بیشتری مواجه می‌شود وشاید اگر پای هواداران درمیان نبود، بازیکنان در بازی با صنعت نفت آبادان حاضر نمی‌شدند.

برای حجت کریمی نیل به اهداف مالی و عبور از مشکلات و چالش‌های اقتصادی در این روزهای پایانی لیگ برتر ماموریت مهم‌تری است تا اینکه او ژست یک استقلالی متعصب را به خود بگیرد و بعد از اینکه بازی پرسپولیس و پیکان به دلایلی به محل دیگری موکول شده در رسانه‌ها طوری ظاهر شود که انگار در جریان این تصمیم گیری نبوده و از ماجرا اطلاع نداشته است.

کریمی مانند همه افرادی که در منصب مدیرعامل و مسئول درباشگاه‌های بزرگ و پرهوادار فوتبال ایران فعالیت می‌کند از تمام زوایای پنهان تصمیم‌ گیری‌ها آگاهی دارد وخوب می‌داند که وقتی شورای تامین می‌گوید بازی باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود، پشت آن چه مسائلی نهفته است.

طبق اخباری که از اردوی استقلال به گوش رسیده بود، بازیکنان به دلیل خلف وعده‌های مکرر تا آستانه اعتصاب دوباره نیز پیش رفته بودند اما به دلیل اتفاقاتی که درجریان تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان رخ داد، این ماجرا مسکوت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.