رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۷۱ درصد معادل ۲۴ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته اند.

۲۴ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: هم اینک شهرستان‌های باخرز، بجستان، بردسکن، بینالود، تایباد، تربت حیدریه، تربت جام، جغتای، جوین، چناران، گلبهار، خواف، خوشاب، رشتخوار، زاوه، صالح آباد، فریمان، فیروزه، کاشمر، مشهد، مه ولات، نیشابور، زبرخان و میان جلگه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این در حالی است که هفته گذشته ۱۳ شهرستان استان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان داورزن در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است گفت: این در حالی است که هفته گذشته هیچیک از شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار نداشتند.

پهلوان کاشی با بیان اینکه هم اینک ۹ شهرستان خلیل آباد، درگز، سبزوار، ششتمد، سرخس، قوچان، کلات، کوهسرخ و گناباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این در حالی است که هفته اخیر ۲۰ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچیک از شهرستان‌های استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

پهلوان افزود: استفاده از ماسک، حضور نیافتن در اجتماعات و دریافت دز واکسن یادآور کرونا به منظور قطع چرخه انتقال این ویروس در جامعه مورد تاکید است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.