رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از تملک و آزادسازی ۲۰۰ مترمربع زمین، دو واحد مسکونی و یک واحد تجاری در منطقه خط ۸ خبر داد و گفت:حل گره ترافیکی شهر جزو برنامه های مهم این دوره است.

حل گره ترافیکی چالوس/بازگشایی مسیر خط ۸

به گزارش قدس آنلاین، صابر سام دلیری در حاشیه آئین تملک، بازگشایی و آزادسازی منطقه خط هشت چالوس در ابتدای جاده ساحلی،اظهار کرد: مدیریت شهری دوره ششم چالوس اقدامات بزرگی را برای حل مشکلات و معضلات شهری مخصوصاً حل گره‌های ترافیکی در شریان‌های اصلی شهر انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با همکاری مالک در منطقه خط هشت چالوس، ملکی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و دو واحد مسکونی و یک باب واحد تجاری با شهرداری چالوس توافق صورت گرفته است تا بتوانیم گره‌ای از گره‌های ترافیکی شهر به ویژه در منطقه خط هشت ابتدای خیابان ساحلی را رفع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: از تعامل و همکاری شهروندان بابت اجرای کارهای بزرگ و ماندگار برای شهر چالوس قدردانی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما این نیست که از مسیر قضائی کارها را پیگیری کنیم، افزود: در ماه‌های گذشته نیز دو قطعه ملک نیز در همین مسیر تملک و بازگشایی شد که جا دارد از شهردار چالوس و همکارانشان در شهرداری چالوس در همکاری و سرعت بخشی به اجرای این مهم تشکر کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه مدیریت شهری دوره ششم چالوس تمام توان خود را برای بازگشایی معابر و تسهیل در تردد شهروندان بکار گرفته است، افزود: با تعامل سازنده و ارائه خدمات شهری امیدوار به انجام کارهای ماندگار، گره گشا و در شأن شهروندان فهیم هستیم.

سام دلیری در پایان گفت: سیاست شورا و شهرداری همکاری و تعامل با شهروندان و استفاده نکردن از ابزارهای قضائی برای تملک املاک موجود در طرح‌های عمرانی است که در این مسیر همکاری مردم نیز ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.