سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید لیست بازیکنان تمدیدی را به باشگاه ارائه کرده اما تاکنون برای تمدید آن‌ها اتفاقی نیفتاده است.

رحمتی: بازیکنان از این لیگ فرسایشی خسته شده‌اند/ لیست تمدیدی‌ها را به باشگاه دادم

به‌گزارش قدس آلاین، سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: می‌دانستیم که با تیم بسیار خوب و حرفه‌ای و با امکانات گل گهر بازی داریم. این تیم بازیکنان تراز اول و کادرفنی خیلی خوبی دارد. می‌دانستیم این تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کند. ما از اول سال سعی کردیم ساختاری در تیم بنا کنیم. شاید در برهه ای از فصل به مشکل خوردیم اما طبیعی است. برخی تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند و به بن‌بست می رسند ولی ما اینطور نبودیم. ساختارمند فوتبال بازی کردیم. در بحث کلین‌شیت و تعداد گل خورده تیم دوم یا سوم لیگ هستیم. در کلین شیت با پرسپولیس رقابت می‌کنیم.

او افزود: قبل از بازی هم به بازیکنان کامل توضیح دادیم که گل گهر به دنبال چیست. تمام تلاش‌مان را کردیم که در این زمین به هم پاس بدهیم و در نیمه اول موفق بودیم. مالک بودیم و از پرس شدید حریف بیرون آمدیم. در نیمه دوم بسته به تاکتیکی که اتخاذ کردیم و با تعویضی که انجام دادیم توانستیم خیلی زود به گل برسیم. در ادامه بازی هم زیر فشار حریف بودیم اما اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم، می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. 

او ادامه داد: به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می‌گویم که با جان و دل زحمت کشیدند، امروز به معنای واقعی کلمه تیم بودیم. همه بازیکنان می‌خواستند سه امتیاز را بگیریم. نوش جانشان و حلالشان باشد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. به گل گهر هم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خوبی بازی کردند و نیمه دوم واقعا از ما بهتر بودند، در نیمه دوم خوب دفاع کردیم و در ضدحمله موقعیت ایجاد کنیم.

رحمتی در مورد انتقاد از بازیکنان تیمش بابت وقت‌کشی بیش از حد و نیز تعویض هانسل، پاسخ داد: در اواخر لیگ قرار داریم و بازیکنان از این لیگ فرسایشی خسته شده اند. تیم های پایین جدول و بالای جدول انگیزه دارند اما برای تیم‌های وسط جدول سخت است که تیم و بازیکنان را در شرایط ایده‌آل نگه دارید و سرحال باشند. طبیعی است در تایمی از بازی بیفتیم. مثلا هانسل که در این بازی کلا بیرون نشست بنا به تاکتیک ما بود. می‌خواستیم نیمه اول، گل گهر را مهار کنیم و مالکیت را در دست بگیریم، در نیمه دوم می خواستیم توسط هانسل از فضای پشت دفاع حریف استفاده کنیم که خیلی زود به گل رسیدیم. تعویض هانسل هم تاکتیکی بود، رضا جبیره به زمین رفت و خیلی دوید. خود هانسل هم زمانی‌که درون زمین بود خیلی خوب کار کرد. هانسل امسال برای ما فوق العاده بازی کرده است. از او خیلی راضی هستم و مشکلی نبود و در رختکن هم کنار هم خوشحالی کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد مهار پنالتی توسط پورحمیدی و نقش او در کلین شیت‌های آلومینیوم، گفت: من به همه بازیکنانم نزدیک هستم. ۱۶ بازی گل نخوردیم و این کار خیلی سختی است. این به ساختار تیم از دفاع تا حمله برمی‌گردد. کلین‌شیت مختص دروازه‌بان نیست. مختص کل تیم است. حتی بازیکنانی که در لیست ۲۰ نفره نیستند. به لحاظ فنی تک تک بازیکنان ما قابلیت های خیلی خوبی دارند و توانایی بازی در بهترین تیم های ایران را دارند. از حسین پورحمیدی تا به حال تعریف نکرده ام. فکر می‌کنم چهارمین پنالتی‌ای بود که از زمان آمدن من به آلومینیوم برای ما گرفته است.

او ادامه داد: حسین از نظر اخلاقی و کیفی فوق‌العاده بی‌نظیر است و شایسته این است که در یکی دو سال آینده فیکس تیم ملی شود. در این یک سال هم من و هم نامداری ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان داریم. دوست دارم به حسین پورحمیدی بیشتر بها داده شود، امسال او ۲۶ ساله می شود. با این سن دروازه‌بانی در ایران نداریم که بتواند آینده فوتبال ما را تامین کند. در تمرین توپ‌هایی که می‌گیرد واقعا بی‌نظیر و معرکه است و فرم بدنی خیلی خوبی دارد. امیدوارم در ادامه راهش هرکجا بود موفق باشد و خیلی زود به دروازه تیم ملی برسد.

رحمتی در خصوص اهداف مدیران باشگاه آلومینیم در فصل جدید نیز گفت: برای ایجاد این ساختار و تشکیل این تیم خیلی زحمت کشیدیم، هم من و هم بازیکنان تیم از روز اول سختی و زحمت زیادی کشیدیم که به اینجا رسیدیم. من می‌توانم قسم بخورم اگر ۱۰درصد موقعیت هایمان را که در نیم‌فصل دوم روی دروازه حریفان ایجاد کردیم گل می‌شد، شاید چهارم یا پنجم جدول بودیم. بیشتر از ۲ ماه است که لیست بازیکنان تمدیدی را به باشگاه دادم. خواستم با آن ها تمدید کنند چون تعداد زیادی از بازیکنان قراردادشان تمدید می شود. مسئولان باشگاه بهتر می توانند پاسخ بدهند. من کار خودم را انجام دادم. لیست را داده‌ام. تا الان که اتفاقی نیفتاده، امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.