رئیس ستاد دهه کرامت استان قم گفت: باید فضائل حضرت معصومه(س) و راه ارتباط با ایشان را به دختران معرفی کنیم و عموم مردم را در پاسداشت این روز مشارکت دهیم.

رئیس ستاد دهه کرامت استان قم : فضائل حضرت معصومه(س) را به دختران معرفی کنیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسن ذاکری صبح یکشنبه در سومین جلسه ستاد دهه کرامت استان قم با اشاره به شخصیت والای حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و لزوم پاسداشت اهالی قم نسبت به حضور کریمه اهل بیت علیهم‌السلام در این شهر و ضرورت تکریم دختران با توجه به وقایع اخیر کشور و هجمه کم سابقه دستگاه‌های تبلیغی استکبار نسبت به عفت دختران و بانوان جامعه، از همه اعضای ستاد دهه کرامت خواستند تا برنامه‌های روز میلاد بانوی کرامت با محوریت حرم مطهر و توجه ویژه به دختران با شعار: حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین دختر عالم، برنامه ریزی و اجرا شود.

رئیس ستاد دهه کرامت استان قم افزود؛ کمیته‌های تخصصی جشن‌های دهه کرامت از ۱۳ اردیبهشت آغاز به کار می‌کنند تا ان شاء الله امسال شاهد برنامه‌های متنوع و با کیفیت بالا در این ایام باشیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های بین المللی موجود در قم را برای حضور مهمانان بین المللی ضروری دانست و گفت: باید فضائل حضرت معصومه سلام الله علیها و راه ارتباط با ایشان را به دختران معرفی کنیم و عموم مردم را در پاسداشت این روز مشارکت دهیم و بستر را برای حضور حداکثری مردم در برنامه‌ها فراهم کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان با اشاره به استقرار دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه کرامت در دبیرخانه کانون‌های مساجد گفت: این جنب و جوش از دل مساجد و محلات باید آغاز شود و در سطح شهر گسترش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.