سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان برای ساماندهی گلزار شهدا پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

اختصاص پنج میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، عباس برزگر صبح امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان، با بیان اینکه در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان برای ساماندهی گلزار شهدا پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شد، گفت: از مجموع ۲ هزار و ۸۹۶ گلزار شهید استان، تاکنون ۲ هزار و ۷۱۱ مورد آن تکمیل شده و ساماندهی ۱۶۲ گلزار در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه پروژه موزه شهدا از سال ۹۸ متوقف شده بود که در سفر رئیس جمهور اعتبار لازم به آن تخصیص یافت و ایثارگران چشم انتظار اتمام آن هستند، ادامه داد: ساماندهی گلزار شهدا بعد از چند سال پیگیری شده و در این خصوص آنگونه که باید و شاید اقدام کامل انجام نگرفته است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اولویت امسال ما رفع نیازهای جامعه هدف است و از سال گذشته اقدامات مناسبی در این زمینه به صورت هوشمند طراحی و عملیاتی شد.

برزگر افزود: در سفر رئیس جمهور به استان ۲ مصوبه در خصوص مجتمع فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید استان به تصویب رسید و این پروژه در سه فاز فرهنگی، توانبخشی و ورزشی است و پیش از این بخش فرهنگی آن افتتاح شد و این بنیاد مصمم است بخش توانبخشی آن را نیز راه اندازی کند و باید در تحقق این مهم تسریع شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اغلب استان‌ها مجموعه توانبخشی خود را افتتاح کرده و به جامعه هدف، خدمات ارائه می‌کنند اما استان زنجان چنین بخشی ندارد و امیدواریم با رفع مشکلات و عدالت این مهم مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.